PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | Systemy wspomagania organizacji SWO '2002 | 15--23
Tytuł artykułu

Wirtualizacja jako współczesna strategia biznesu

Warianty tytułu
Virtualisation as the modern strategy of business
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W referacie pragnie się udowodnić hipotezę, iż sterowany proces wirtualizacji stwarza bardzo duże szanse na przyjęcie strategii biznesowej pozwalającej ma rozwój tych krajów i organizacji, które dotychczas ze względu na różnorodne ograniczenia nie miały możliwości zaistnienia i stania się konkurencyjnymi na globalnym tynku. We współczesnym świecie tylko te organizacje i ludzie, którzy umieją w budowie strategii biznesowej korzystać z możliwości, jakie daje wirtualizacja mogą stać się konkurencyjne na globalnym rynku. Wirtualizacja jako współczesna strategia biznesu stwarza największą szanse rozwojowi przedsiębiorczości intelektualnej. (abstrakt oryginalny)
EN
The hypothesis which I would like to prove in this report as follows: In today's world, a controlled virtualisation process creates an enormous opportunity for economic growth of those countries and organisations which so far, due to various restrictions, have had no chance to establish themselves on the global market and become competitive. In the modern world, only those people and organisations who know how to make business strategy and use the possibilities presented by virtualisation may become competitive on the global market. Virtualisation as the strategy of business creates the best options for intellectual enterprise development. (original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Warszawski
Bibliografia
  • Breier M. : Internet Man@ger, Piatkus 2000, London
  • Chenoweth N. Virtual Murdoch- Reality War on the information highway, Seeker- Warburg, London 2001.
  • Drucker P.: The New Organisation, Harvard Business Review, no 1-2,1998.
  • Elstrom P.: E-money, Business Week, July,2001p.63
  • Gates B.:Business the speed of through, Pingwin 2000
  • Hammer M, Champy J.; Reengineering the Corporation, Harper Business,1994
  • Kisielnicki J.: Virtual Organisation as a Product of Information Society, Informatics 22/1998 p. 3
  • Kisielnicki J.:Management Ethics in Virtual Organisation, 10-th International Conference of the Information Resources Management Association, Hershey, Pennsylvania.
  • Kisielnicki J.: Virtual Organization as a chance for enterprise development, in: Managing Information Technology in a Global Economy red. M. Khosrowpour, IDEA Group Pub. Hershey - London 2001 p. 349
  • Maitland J. :How to make your million from the Internet, Hodder& Stoughton, London 2001.
  • Peters T.:Crazy Times Call for Crazy Organisations, The Ton Peters Seminar; Vintage Books, 1994
  • Percival-Straunik L. E-commerce, The Economist Book, London 2001
  • Quinn. J.B.: The Intelligent Enterprise, The Free Press, N-Y, 1992
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171298619

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.