PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2008 | nr 4 | 69--77
Tytuł artykułu

Przyszłość handlu internetowego - e-commerce czy vw-commerce?

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł wskazuje na nowe możliwości zastosowania wirtualnych światów w handlu internetowym. Omówiono w nim zmiany, jakie niesie za sobą wprowadzenie "virtual world-commerce" ("vw-commerce") w zakresie komunikacji z potencjalnymi klientami (m.in. możliwość obsługi głosowej) oraz kreowania otoczenia sprzedaży. Analiza została przeprowadzona na podstawie największego serwisu w segmencie - Second Life. Autorka identyfikuje czynniki hamujące rozwój "virtual world-commerce": bariery technologiczne, językowe, prawne, bariery związane z bezpieczeństwem transakcji, czy brakiem integracji serwisów. (abstrakt oryginalny)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
69--77
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach
Bibliografia
  • Au Wagner J., Second Life Marketing: Still Strong, "Business Week Online" 2008, nr 5/6.
  • Chase N., Clark J., Platform Second Life: Developing Real World Applications, 2009.
  • Edwards C., Another world [3D virtual world], "Engineering&Technology" 2006, grudzień, t. 1
  • Flinders K., Firms woo IT talent in Second Life, "Computer Weekly" 2007, nr 10/23.
  • Foster A.L., Professor Avatar, "Education Digest" 2008, styczeń, t. 73.
  • Freedman, R. How to Make Real Money in Second Life: Boost Your Business, Market Your Services, and Sell Your Products in the World's Hottest Virtual Community, 2007.
  • Goldie, L. High street brands look to set up in virtual malls, "New Media Age" 2008, nr 10/23.
  • Hoffman Th., The Recruit/Retain Shuffle, "Computerworld" 2007, nr 7/30, t. 41.
  • Krell E., HR Challenges in Virtual Worlds, "HR Magazine" 2007, listopad, t. 52.
  • Lindner J., Gillespie J., Second Life. Życie, miłość, zarabianie pieniędzy, BestPress, Warszawa 2007.
  • Mahar J., Mahar S.M., The Second Life Business Builder: Marketing and Selling Your Product, Services, Business, and Brand in the Fastest Growing Virtual World, 2009.
  • Talbot D., The Fleecing of the Avatars, "Technology Review" 2008, styczeń/luty, t. 111.
  • Sarvary M., Metaświat: telewizja przyszłości? "Harvard Business Review Polska" 2008, luty.
  • Syedain H., Out of this world, "People Management" 2008, nr 4/17, t. 14.
  • Terdiman D., The Entrepreneur's Guide to Second Life: Making Money in the Metaverse, 2007.
  • Walker J., Warcraft on Terror, "Reason" 2008, lipiec, t. 40.
  • Yee N., Bailenson J. N., Urbanek M., Chang F., Merget D., The Unbearable Likeness of Being Digital: The Persistence of Nonverbal Social Norms in Online Virtual Environments, "CyberPsychology & Behavior" 2007, luty, t. 10.
  • Zappe J., Recruiting Firms Setting up Shop in Second Life, "Workforce Management" 2007, nr 3/26, t. 86.
  • Take Two For SL, "Marketing News" 2007, nr 12/15, t. 41.
  • Second Life: Recruitment in the virtual world, "Personnel Today" 2007, nr 6/26.
  • Chalk face, "e-learning age" 2007, grudzień.
  • Economist: Google virtual world Lively deficit, http://compassblogge...
  • HVR, HVAC students attend Second Life school, http://www.heatingan...
  • Getting serious, "Economist" 2007, nr 12/8, t. 385, http://www.economist..
  • .. jawa.net, https://lg3d-wonderl....
  • KZERO, http://www.slideshar....
  • KZERO, http://www.kzero.co.....
  • Mitham N., Five Rules of Virtual Brand Management, KZERO, http://www.slideshar....
  • Mitham N., L'Oréal Paris in Second Life. Virtual Retailing and Meta-Branding.
  • SLurl, http://slurl.com/sec....
  • SLurl, http://slurl.com/sec....
  • SLurl, http://slurl.com/sec....
  • Second Life, http://blog.secondli....
  • Second Life blog New Policy Regarding In-World Banks, http://blog.secondli....
  • Second Life. Grid, http://secondlifegri....
  • TechEncyclopedia, http://www.techweb.c....
  • There Fun Times, http://www.therefunt....
  • There Fun Times, http://www.therefunt....
  • ZeDDD, http://www.zeddd.com...
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171299213

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.