PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | Systemy wspomagania organizacji SWO '2002 | 273--281
Tytuł artykułu

Outsourcing zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie

Warianty tytułu
Outsourced Model of Corporate Knowledge Management Systems
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Klasyczne systemy szkoleniowe jako część złożonych systemów zarządzania wiedzą ewoluowały od rozwiązań wspomagania procesów edukacyjnych poprzez systemy nauczanie online aż do najnowszych rozwiązań łączenia procesów tradycyjnych ze wspomaganymi Internetem. Zarządzanie wiedzą kojarzone jest z wewnętrznym systemem wspomagającym zarządzanie organizacją, zintegrowanym z kluczowymi modułami informatycznymi (np. HR). Wydzielenie systemów szkoleniowych i zarządzania wiedzą przedsiębiorstwa jest proponowanym przez nas modelem biznesowym nowoczesnej organizacji. (abstrakt oryginalny)
EN
Traditional educational solutions as a part of the complex knowledge management systems have evolved from the simple support systems of the learning processes and huge amount of e- learning products up to the newest blended learning specifications. Corporate Knowledge Management is mostly associated with internal integration of the key back-office modules supporting the new ideas of managing knowledge. Outsourced model for the corporate knowledge management processes is state-of-the-art solution proposed in this publication. (original abstract)
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Bibliografia
  • Abramowicz W., Kowalkiewicz M., Zawadzki P.: Corporate Knowledge vs. Knowledge within Corporation, Network Learning Conference in Berlin, 2002
  • Abramowicz W., Kowalkiewicz M., Zawadzki P.: Tell me what you know OR I'll tell you what you know: Skill Map ontology for information technology courseware, IRMA Conference in Seattle, 2002
  • Adelsberger H., Collis B., Pawłowski J. (eds.): Handbook on Information Technologies for Education and Training, 'Springer Verlag, 2002
  • Baker R.B.: Computer-managed Instruction: The Theory and Practice, Englewood Cliffs, NJ: Educational Technology Publications
  • Boydell T., Leary M.: Identyfikacja potrzeb szkoleniowych, Oficyna ekonomiczna, Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych Sp. z o.o., 2001
  • Bramley P.: Ocena efektywności szkoleń, Oficyna ekonomiczna, Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych Sp. z o.o., 2001
  • Cichocki A., Helal A.S., Rusinkiewicz M., Woelk D.: Workflow and Process Automation - Concepts and Technology, Kluwer Academic Publishers, 1998
  • Dretske F.: Knowledge and the Flow of Information, MIT Press, 1981
  • Evangelisti D.: The must-have features of LMS, Learning Circuits Zine, 2002
  • Gery G.: Electronic Performance Support Systems, Gery Assoc., 1991
  • Riempp G.: Wide Area Workflow Management: Creating Partnerships for the 21st Century, Springer Verlag
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171301053

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.