PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 11 | 13--15
Tytuł artykułu

Kontestatorzy i zagłuszacze

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Kontestatorów marek znaleźć można wszędzie. W przypadku ruchów prokonsumenckich kontestacje będą miały charakter bardziej ogólny zaś w przypadku aktywistów ekologicznych chodzić będzie głównie o zaniechanie przez firmę działań szkodliwych dla środowiska. Marketingowy culture jamming nie powinien jednakże konkurentom pokazywać, iż firma ma do siebie samej dystans, a także zawłaszczać praktyk subvertisingowych w prowadzonych przez siebie działaniach. (abstrakt autora)
Rocznik
Numer
Strony
13--15
Opis fizyczny
Twórcy
  • Re-Source
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171302331

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.