Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw transportowych charakteryzuje się przeobrażeniami we wszystkich aspektach prowadzonej działalności. Wynika to z procesów transformacji otoczenia gospodarczego i społecznego, które wpływają na hierarchię zasobów decydujących o efektywności działania i konkurencyjności przedsiębiorstwa oraz na zmianę zachowań usługobiorców tych przedsiębiorstw. Wśród tych zmian istotne znaczenie mają relacje z usługobiorcami. Do utrzymania klientów niezbędna jest pełna znajomość ich oczekiwań co do oferty usług i jej jakości, jak również możliwości dokonywania zmian w trakcie realizacji usługi transportowej. Z jednej strony technologie teleinformatyczne stanowią narzędzie wspomagające procesy dostosowywania się przedsiębiorstw transportowych do wymagań otoczenia, z drugiej zaś zmiany technologii informatycznych zmuszają współczesne organizacje gospodarcze do szybkiego przedefiniowania wielu obszarów ich funkcjonowania. Dotyczy to zwłaszcza marketingu. (fragment tekstu)
Słowa kluczowe
Rocznik
Strony
321--326
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
autor
- Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
Bibliografia
- Florek J. : Projektowanie zintegrowanych systemów informatycznych, www.iil.ap.siedlce.pl (10.2006)
- Adamczyk J. : CRM w ujęciu klasycznym i internetowym. W : Electronic Commerce. Teoria i zastosowania. Politechnika Gdańska, Gdańsk 2002.
- Stanusch M. : Raport - Wdrożenia CRM w Polsce. Process4E SA, Warszawa 2002.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171304485