PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2014 | nr 11 (CD) | 283--290
Tytuł artykułu

Wybrane narzędzia marketingu internetowego w budowaniu społeczności wokół marki : studium przypadku

Warianty tytułu
Selected Tools of Internet Marketing in Building a Virtual Community Around the Brand : a Case Study
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem opracowania jest omówienie znaczenia wybranych narzędzi marketingu internetowego w budowaniu społeczności wokół marki w Internecie. Wychodząc od definicji i zakresu działań marketingu internetowego, przybliżona zostanie społeczność wirtualna i jej budowanie. Szczególna uwaga zwrócona zostanie na omówienie przeprowadzonego studium przypadku i prezentację uzyskanych wyników. (abstrakt oryginalny)
EN
The aim of this article is to explain the meaning of the selected tools of Internet Marketing in building a virtual community around the brand via the Internet. Starting from the definition and the range of actions of internet marketing, the virtual community and its building will be characterized in this article. Particular attention will be paid to describing the conducted case study and presenting the obtained results. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
283--290
Opis fizyczny
Twórcy
  • AGH Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Bibliografia
  • 1. Barefoot D., Szabo J. (2011), Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych, Warszawa: Oficyna a Wolters Kluwer business.
  • 2. Beverland M. (2005), Brand management and the challenge of authenticity, Journal of Product & Brand Management, Vol. 14, No. 7, strony 460-461.
  • 3. Bonek T., Smaga M. (2013), Biznes na Facebooku i nie tylko. Praktyczny poradnik o promocji w mediach społecznościowych, Warszawa: Oficyna a Wolters Kluwer business.
  • 4. Dann S., Dann S. (2011), E-marketing. Theory and applications, UK, US, Hampshire, New York: Palgrave Macmillan.
  • 5. Doligalski T. (2013), Internet w zarządzaniu wartością klienta, Warszawa: Oficyna Wydawnicza Szkoła Główna Handlowa.
  • 6. Kasprzycki-Rosikoń J. i Piątkowski J. (red.), (2013), Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek, Gliwice: Wydawnictwo Helion.
  • 7. Kaznowski D. (2007), Nowy marketing w Internecie, Warszawa: Centrum Doradztwa i Informacji Difin.
  • 8. Królewski J. i Sala P. (2014), E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
  • 9. Kotler P., Kartajaya H., Setiawan I. (2010), Marketing 3.0. Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony człowiek!, Warszawa: MT Biznes.
  • 10. Sznajder A. (2002), Marketing wirtualny, wyd. II, Kraków: Wydawnictwo Oficyna Ekonomiczna.
  • 11. Sznajder A. (2014), Technologie mobilne w marketingu, Warszawa: Oficyna a Wolters Kluwer business.
  • 12. Tarczydło B. (2011), Budowanie społeczności wokół marki: wybrane przykłady, W: Zeszyty Naukowe - Uniwersytet Szczeciński, nr 656. Studia Informatica, nr 28, strony 89-100.
  • 13. Van den Bergh J., Behrer M. (2012), Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y?, Warszawa: Wydawnictwo Samo Sedno Edgard.
  • http://biuroprasowe.orange.pl, (15.06.2014).
  • http://blog.orange.pl/korporacyjny/entry/raport-csr-orange-polska-nagrodzony/, (15.06.2014).
  • http://nazwa-dla-firmy.com.pl/przyszlosc-zmienia-sie-z-orange-czyli-historia-marki/, (15.06.2014).
  • http://nowymarketing.pl/a/2394,effie-awards-2013-laureaci, (8.06.2014).
  • http://raportyspoleczne.pl/wp-content/uploads/raports/adb34b48fbidb8170d6501f4b74aaa71.pdf, (15.06.2014).
  • http://www.orange.pl, (15.06.2014).
  • http://www.orange.pl/kim_jestesmy.phtml, (8.06.2014).
  • http://www.orange.pl/nasza_marka.phtml, (8.06.2014).
  • http://www.orange.pl/orange_polska.phtml, (15.06.2014).
  • http://xcommunica.com/category/btl-design-branding/, (15.06.2014).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171304607

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.