Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Obecnie istnieje wiele metod promocji przedsiębiorstwa. Spotyka się ją w radiu, prasie, telewizji na ulicach oraz w Internecie. To ostatnie miejsce ma coraz większe znaczenie w skutecznym marketingu. Każda firma posiada własną witrynę, która jest wirtualną wizytówką firmy. Często jest również platformą do sprzedaży, zawierającą nowości rynkowe oraz wiele innych informacji, które mogą być poszukiwane przez internautę. Jednakże posiadanie samej strony i liczenie na to, że zostanie zauważona już nie wystarcza. By lepiej osadzić swoją pozycję w Internecie wykorzystuje się wiele sposobów marketingu internetowego. Efektywną metodą jest optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek (SEO - Searching Engine Optimization) oraz reklama za pomocą płatnych linków reklamowych (PPC - Pay Per Click. Niniejsze opracowanie dotyczy tej drugiej metody, którą przetestowano w ramach kursu edukacyjnego Google Online Marketing Challenge 2009. Wykorzystano do tego Google AdWords, reklamując przedsiębiorstwo Eldom Sp. z o.o. (fragment tekstu)
Rocznik
Strony
19--26
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
autor
- Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
autor
- Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
Bibliografia
- Frontczak T.: Marketing internetowy w wyszukiwarkach. Helion, Gliwice 2006.
- Marketing And Advertising Using Google. Google 2009.
- http://gomc2009ae.blogspot.com/
- http://www.google.com/intl/pl/adwords/leamingcenter/
- http://www.google.com/onlinechallenge/
- http://www.ittechnology.us/
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171304921