PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 11 | 30--33
Tytuł artykułu

Inteligencja emocjonalna w pracy menedżera

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Daniel Goleman w 1998 roku przedstawił wyniki badań przeprowadzonych na kilkuset liderach z ponad 200 największych ogólnoświatowych organizacji. Wynikało z nich, że oprócz czynników, takich jak: wysoki poziom inteligencji (IQ), samodyscyplina, strategiczne myślenie czy determinacja w realizacji celów - kluczowym elementem warunkującym skuteczne przywództwo był wysoko rozwinięty współczynnik inteligencji emocjonalnej (EQ). Goleman udowodnił, że nie tylko klasyczny iloraz inteligencji (IQ) czy wiedza merytoryczna decydują o osiąganiu ponadprzeciętnych wyników. O wiele bardziej pożądana jest wysoko rozwinięta inteligencja emocjonalna. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
30--33
Opis fizyczny
Twórcy
  • Szkoła Coachów MERITUM w Krasnobrodzie
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171305035

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.