PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2009 | Systemy wspomagania organizacji SWO 2009 T. 2 | 87--97
Tytuł artykułu

Społecznościowe przetwarzanie informacji w wewnętrznych strukturach przedsiębiorstw

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Internet wciąż ewoluuje w kierunku szerszego otwarcia się na internautów. Profesjonalne strony internetowe przygotowuje się pod ścisłą kontrolą specjalistów od użyteczności witryn, dbając o przygotowywanie interfejsów graficznych możliwie najbardziej intuicyjnych i przyjaznych potencjalnemu użytkownikowi. (...) Obserwując dynamikę rozwoju e-społeczności nasuwa się pytanie o możliwości wykorzystania trendu, określanego jako Web 2.0, na gruncie biznesowym. Web 2.0 ma nie tylko potencjał marketingowy, ale również duże możliwości we wspieraniu społecznościowego przetwarzania informacji w przedsiębiorstwie, będąc elementem realizacji procesów gospodarczych. Wdrożenie nowych rozwiązań opartych na rozwiązaniach Web 2.0 może być sposobem na stworzenie systemu zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie. Celem opracowania jest przedstawienie możliwości adaptacji rozwiązań Web 2.0 do potrzeb społecznościowego przetwarzania informacji w wewnętrznych strukturach przedsiębiorstw. (fragment tekstu)
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Bibliografia
  • Brągoszewski P.: Co to jest mashup? ,,PC World Computer" 2006, nr 10.
  • Cisek S.: Problematyka metodologiczna w internetowych platformach dzielenia się wiedzą. W: Zarządzanie informacją w nauce. AE, Katowice 2008.
  • Hinchcliffe D.: How Web 2.0 Works. http://web2. wsj2.com/howweb2works.htm (4.05.2009).
  • Mazurek G.: Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu. Wolters Kluwer Polska, Kraków 2008.
  • O'Reilly T.: What is Web 2.0, 2005. http://www.oreillynet.com/pub/a/oreilly/tim/news/2005/09/30/what-is-web- 20.html (4.05.2009).
  • O'Reilly T.: Web 2.0 Compact Definition: Trying Again, 2006. http://radar.oreilly.com/2006/12/web-20-compact-definition-tryi.html (4.05.2009).
  • Shuen A.: Web 2.0. Przewodnik po strategiach. Helion, Gliwice 2009.
  • An Introduction To Web 2.0, Cultural Heritage briefing document No.l. UKOLN 2009. http://www.ukoln.ac.uk/cu-ltural-heritage/documents/briefing-l (4.05.2009).
  • Wowra W.: Przedpotopowy Internet. "Magazyn Internet" 2008. http://www.magazyninternet.pl/artykul/4148,1,przedpotopowy intemet.html (4.05.2009).
  • Zieliński Z.E.: Rola i znaczenie Web 2.0 w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa. "E-mentor" 2008, nr 2.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171305617

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.