PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | Marketing relacji na rynku business to business : wybrane zagadnienia | 155--162
Tytuł artykułu

Postawy personelu sprzedażowego wobec budowania związków z klientami instytucjonalnymi

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W czerwcu 2006 r. zrealizowano grupowy wywiad zogniskowany z udziałem 9 przedstawicieli różnych śląskich firm, którzy zajmowali w strukturach organizacyjnych podobne stanowiska ściśle związane z utrzymywaniem bezpo-średnich kontaktów z obsługiwanymi klientami (w badanej grupie dominowali pracownicy działów handlowych). Wywiad był moderowany przez dwóch pra-cowników Katedry Badań Rynkowych i Marketingowych i stanowił integralną część projektu badawczego (grantu) pt. Postawy klientów a kształtowanie relacji na rynku business to business. Głównym celem zrealizowanego wywiadu była identyfikacja opinii pracowników działów handlowych na temat możliwości i ograniczeń tworzenia trwałych więzi pomiędzy przedsiębiorstwami a klientami na rynku B2B. Wywiad koncentrował się na 3 grupach zagadnień: 1.Działania podejmowane przez przedsiębiorstwa w celu zwiększania lojalności obsługiwanych klientów. 2.Występujące ograniczenia wewnątrzorganizacyjne budowania przez przedsiębiorstwa trwałych relacji z klientami. 3.Skuteczność stosowania gratyfikacji finansowej/przedmiotowej klientów za podtrzymywanie zakupów od danego dostawcy. (fragment tekstu)
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171307431

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.