Czasopismo
2009
|
nr 1 Podstawy strategii projakościowej w usługach medycznych. Teoria i studia przypadków. Tom II
|
140--141
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Przy pełnym zaangażowaniu ze strony kierownictwa i personelu polegającym między innymi na zidentyfikowaniu i ewentualnej poprawie dotychczas stosowanych procesów, a także uzupełnieniu ich wymogami normy jakościowej uważam za możliwe wprowadzenie systemu zarządzania jakością zgodnym z ISO 9001:2000 do NZOZ Przychodnia Stomatologiczno-Lekarska Maria Naskręt Widziszewo. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
140--141
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
- L. Pawlik-Sobiecka [et al.], "Total Quality Management jako program zarządzania przez jakość w opiece zdrowotnej - szanse i bariery w kontekście przemian w ochronie zdrowia", ADV Clin Exp Med. 2007, nr 16.
- P. Dobski, "Systemy zapewnienia jakości w zakładach opieki zdrowotnej", materiały dydaktyczne Studium Podyplomowe "Zarządzanie w opiece zdrowotnej", edycja VI, Poznań 2009.
- P. Dobski, "Marketing usług medycznych", materiały dydaktyczne Studium Podyplomowe "Zarządzanie w opiece zdrowotnej", edycja VI, Poznań 2008/2009.
- "Podstawy zarządzania zakładem opieki zdrowotnej", red. M. Dobska, K. Rogoziński, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008.
- Certyfikacja a akredytacja, www.firmainfo.pl, stan na: 16.02.2009 r.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171310135