PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2004 | nr 11 | 34--38
Tytuł artykułu

Ważność celów w przedsiębiorstwie

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Mimo pojawiających się trudności w określaniu ważności celów, często warto podejmować ten trud, gdyż tworzenie hierarchii celów ułatwia decydowanie o kolejności podejmowania działań w przedsiębiorstwie. (fragment tekstu)
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
34--38
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Borys T.: Kategoria jakości w statystycznej analizie porównawczej. Wydawnictwo Uczelniane AE we Wrocławiu. Wrocław 1984.
  • Kaczmarczyk S.: Badania Marketingowe - metody i techniki. PWE, Warszawa 1996.
  • Kapera K.: Szeregowanie obiektów gospodarczych w świetle kryteriów jakości. "Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa", 2002, nr 6, s. 76-84.
  • Kolman R.: Ilościowe określanie jakości. PWE, Warszawa 1973.
  • Kolman R: Inżynieria jakości. PWE, Warszawa 1992.
  • Kotarbiński T.: Traktat o dobrej robocie. Ossolineum, Wrocław-Warszawa-Kraków-Gdańsk-Łódź 1982.
  • Pluta W.: Metody wielowymiarowej analizy porównawczej w modelowaniu informacji ekonomicznej kombinatu przemysłowego. Praca habilitacyjna. Prace naukowe AE we Wrocławiu, Wrocław 1979, nr 156.
  • Szafrański M.: Model działania w ujęciu jakościowym. W: Zeszyty naukowe Politechniki Śląskiej. Organizacja i Zarządzanie. Zeszyt 12. Gliwice 2002, s. 351-359.
  • Szafrański M.: Skuteczność działania. Problemy Jakości, 3/2003, s. 23-28.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171310333

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.