Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Przedstawiono zalety radia jako narzędzia skutecznie wykorzystywanego w procesie komunikacji rynkowej. Skuteczność ta, zdaniem autora wynika z zaufania do tego środka przekazu i powszechności radia.
Rocznik
Strony
263--267
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- RADIO OPOLE S.A.
Bibliografia
- Beliczyński J.: Radio - pełen zakres zalet. "Aida Media" 1998, nr 7(50). s. 5.
- Goban-Klas T.: Komunikowanie i media. [w:] Dziennikarstwo i świat mediów. Red. Z. Bauer, E. Chudziński. Kraków 2000, s. 20.
- Kwarciak B.: Co trzeba wiedzieć o reklamie. Kraków 1997, s. 180.
- Kwarciak B.: Rachunek zysków i strat. "Aida Media" 1996. nr 9(28). s. 11.
- McLuhan M.: Zrozumieć media. Przedłużenie człowieka. Warszawa 2004, s. 387.
- Nierenberg B.: Reklama jako element procesu komunikacji rynkowej. Opole 2004, s. 83.
- Nierenberg B.: Wybrane problemy badania skuteczności reklamy. Opole 2000, s. 67.
- Ślusarski W.: Początki radia i reklamy radiowej. "Aida Media" 1996, nr 9(28). s 6-7.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171317943