PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | Public relations : skuteczna komunikacja w teorii i praktyce | 323--335
Tytuł artykułu

Public relations jako metoda podtrzymywania pozytywnego wizerunku firm działających w obszarze standaryzacji i normalizacji systemów zarządzania

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono przesłanki tendencji do standaryzacji i normalizacji, specyfikę wizerunku firm działających w obszarze standaryzacji i normalizacji systemów zarządzania oraz dokonano analizy procesu komunikowania się firm tego sektora.
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach
Bibliografia
  • Black S.: Public relations. Kraków 2001, s. 11-15.
  • Budzyński W.: Public relations. Zarządzanie reputacją firmy. Warszawa 1997, s. 73.
  • Europejskie standardy etyki i społecznej odpowiedzialności biznesu. Red. W. Gacparski. Warszawa 2003.
  • Fazlagic A.: Przyszłość metod myślenia o zarządzaniu, FUTURE 2002. Zarządzanie przyszłością przedsiębiorstwa. Materiały z konferencji naukowej. Red. K. Skrzypek. Lublin 2002, s. 214.
  • Goban-Klas T.: Public relations, czyli promocja reputacji. Pojęcia, definicje, uwarunkowania. Warszawa 1997, s. 22.
  • Huber K.: Image, czyli jak być gwiazdą rynku. Warszawa 1994, s. 19.
  • ISO 9000 - papierowym tygrysem? ."Zarządzanie na Świecie" 1995, nr 12.
  • Kaczyńska D.: Norma wytycza granice. "Puls Biznesu" z 19.04.2005 r.
  • Kaczyńska D.: Świat norm nie jest jednolity. [w:] "Jakość Zarządzanie systemowe" (dodatek specjalny), "Puls Biznesu" z 31.05.2005 r.
  • Kadragic A., Czarnowski P.: Public relations, czyli promocja reputacji. Praktyka działania. Warszaw 1997, s. 8.
  • Knosala R., Kłys K.: Orientacja na klienta usług przemysłowych. "Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstw" 2004, nr 6, s. 10.
  • Kopaliński Wł.: Słownik wyrazów obcych i zwrotów obcojęzycznych Warszawa 1975, s. 676, 913.
  • Leder A.: Nie tak łatwo o unijne dopłaty. Zarządzanie Jakością. "Puls Biznesu" z 19.04.2005 r.
  • Lethinen J.R., Storbacka K.: Sztuka budowania trwałych związków z klientami. Kraków 2001.
  • Pochyluk R., Grudowski P., Szymański J.: Zasady wdrażania systemu zarządzania środowiskowego zgodnego z wymaganiami normy ISO 14001. Gdańsk 1999.
  • Public relations w kształtowaniu pozycji konkurencyjnej organizacji. Materiały z konferencji naukowej. Red S. Ślusarczyk J. Świda, D. Tworzydło. T. I. Rzeszów 2001.
  • Rieker J.: Norm ohne Nutzen? "Manager Magazin" 1995, nr 12.
  • Winter G.: Czysty zysk. Przewodnik środowiskowego zarządzania przedsiębiorstwem. Praktyczne wskazówki wdrażania normy ISO 14001. Warszawa 1998.
  • Zdunek M.: Certyfikat wątpliwej jakości. "Nowy Przemysł" 2005, nr 11.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171318303

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.