PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2014 | 12 | nr 2 | 133--139
Tytuł artykułu

Zarządzanie kapitałem klienckim w małych i średnich przedsiębiorstwach województwa opolskiego - wyniki badań regionalnych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Management of Client Capital in Small and Medium-Sized Enterprises of the Opolskie Voivodship - the Regional of Local Research
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule scharakteryzowany został kapitał kliencki, obecny jako jeden z najważniejszych elementów w strukturze kapitału intelektualnego, z wykorzystaniem dotychczasowych doświadczeń z realizowanych staży w przedsiębiorstwach woj. opolskiego na stanowiskach: samodzielnego specjalisty ds. marketingu i rozwoju oraz specjalisty ds. zarządzania relacjami z klientem. Celem artykułu jest prezentacja wybranych wyników autorskiego badania zarządzanie kapitałem klienckim wraz z analizą i oceną otrzymanych wyników. Badanie realizowane było w pierwszym kwartale 2014 roku wśród małych i średnich przedsiębiorstw województwa opolskiego. (abstrakt oryginalny)
EN
The paper characterized the capital client, present as one of the most important elements in the structure of intellectual capital, based on a careful analysis of the literature and previous experience with ongoing placements in enterprises of the Opolskie Voivodship in the positions of: self-specialist for marketing and development and specialist for customer relationship management. Presented will be also a part of the report based on the results of studies carried out on the client capital management, implemented in the first quarter of 2014 among small and medium-sized enterprises Opole province. (original abstract)
Czasopismo
Rocznik
Tom
12
Numer
Strony
133--139
Opis fizyczny
Twórcy
  • Politechnika Opolska
Bibliografia
  • ADAMSKA M. (2011): Wybrane aspekty zarządzania kapitałem innowacji w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw na przykładzie województwa opolskiego. "Barometr Regionalny. Analizy i prognozy", nr 4 (26), s. 123-130.
  • ADAMSKA M. (2013): Zarządzanie, zaufaniem klienta w cyklu życia kapitału klienckiego. "Handel Wewnętrzny" (lipiec-sierpień (A)), s. 84-92.
  • ADAMSKA M., SZEWCZUK-STĘPIEŃ M. (2012): Badania jakościowe jako narzędzie pozyskiwania. analizy i interpretacji wiedzy eksperckiej - wymiar praktyczny, [w:] M. Adamska i M. Szewczuk-Stępień (red.): Know how - efektywna komunikacja w regionalnym transferze wiedzy. Rozwinięcie i synteza wyników, Opole, Instytut Trwałego Rozwoju.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171322067

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.