PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 3 | 60--68
Tytuł artykułu

Przydatność kryteriów segmentacyjnych banków w identyfikowaniu potrzeb finansowych MSP

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest identyfikacja kryteriów segmentacyjnych stosowanych przez banki w odniesieniu do rynku MSP, jak również ocena ich przydatności. W artykule dokonano przeglądu kryteriów wykorzystywanych na rynku przedsiębiorstw. Przedstawiono te, które stosowane są przez banki działające w Polsce, a dla celów porównawczych opisano zmienne segmentacyjne stosowane na rynku brytyjskim, uważanym za wzorcowy w odniesieniu do małych i średnich przedsiębiorstw (banki na nim działające odegrały znaczącą rolę w kształtowaniu sektora small businessu). (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
60--68
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Łódzki
Bibliografia
  • 1. Grzegorczyk W., Marketing bankowy. Podręcznik, Biblioteka Menedżera i Bankowca, Warszawa 1999.
  • 2. Raport z badań przeprowadzony przez firmę BCG w 1999 r. dla z banku działającego na brytyjskim rynku MSP, materiał niepublikowany.
  • 3. Raport z badań własnych przeprowadzanych w okresie kwiecień listopad 2002, materiał niepublikowany.
  • 4. Sibińska A., Poznać i zrozumieć przedsiębiorcę, "Manager" 2001, nr 3.
  • 5. Żurawik B., Żurawik W., Marketing usług finansowych, WN PWN, Warszawa 1999.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171325077

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.