PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | Public Relations. Teoria i praktyka komunikowania | 337--344
Tytuł artykułu

Wewnętrzna komunikacja z perspektywy małej firmy

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Efektywna komunikacja w firmie jest podstawą dobrego zarządzania niezależnie od wielkości firmy. Małe przedsiębiorstwa stanowią w UE i w Polsce większość przedsiębiorstw. Rozwój małych firm przyczynia się do rozwoju gospodarki, w tym do spadku bezrobocia i podwyższania przedsiębiorczości. Znaczenie małych firm dla gospodarki jest bardzo duże. Nawet mała firma może mieć problemy z komunikacją wewnętrzną. Jednym z elementów efektywnego zarządzania w firmie jest sprawna komunikacja wewnętrzna. Celem opracowania jest przedstawienie istoty i znaczenia komunikacji wewnętrznej z perspektywy małej firmy oraz zaprezentowanie narzędzi wewnętrznego PR, które można wykorzystać do tworzenia efektywnej komunikacji wewnętrznej w małej firmie. (fragment tekstu)
Twórcy
  • Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
Bibliografia
  • K. Wójcik: Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem. Warszawa 2005, s. 738
  • Efektywna komunikacja HBR; F. Bartolome: Nikt nie ufa całkowicie szefom. Gliwice 2005, s. 88
  • D. Goleman: Inteligencja emocjonalna w praktyce. Poznań 2005, s. 245
  • F.P. Seitel: Public relations w praktyce. Warszawa 2003, s. 29
  • J. Stredwick: Zarządzanie pracownikami w małe/ firmie. Warszawa 2005, s. 167-168
  • A. Golewska-Stafiej: PR a społeczne zaangażowanie biznesu. Warszawa 2004, s. 28
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171325337

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.