PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | Przedsiębiorczość i konkurencyjność a rozwój regionalny | 367--376
Tytuł artykułu

Badania marketingowe w badaniach współzależności przedsiębiorczość - konkurencyjność a rozwój regionalny

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono funkcje badań marketingowych w badaniu przedsiębiorczości, konkurencyjności i rozwoju regionalnego. Przedstawiono techniki stosowane podczas realizacji badań marketingowych, ich użyteczność i zastosowanie do pozyskania opinii różnych grup użytkowników oferty regionalnej.
Twórcy
Bibliografia
  • Duliniec E.: Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1995.
  • Hague P., Jackson P.: Badania rynku. SIGNUM, Kraków 1992.
  • Karcz K., Kędzior Z.: Badania marketingowe w polskich przedsiębiorstwach (wyniki badań ankietowych). W: Badania marketingowe - teoria i praktyka. Akademia Ekonomiczna, Katowice 1994.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171325947

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.