PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | z. 74 | 123--133
Tytuł artykułu

Wykorzystanie modeli i narzędzi analitycznych w praktycznym budowaniu efektywnych strategii marketingu interakcyjnego

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Use of Models and Analytical Tools in Practical Building Effective Marketing Strategy Interactive
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono praktyczne doświadczenia związane z formułowaniem strategii zarządzania kontaktami z klientami. Przedstawiono aktualne wyzwania rynkowe, biznesowe i technologiczne w sektorze bankowym. Opisano sposób budowy strategii marketingu interakcyjnego. Umiejscowiono wielowymiarową segmentację klientów w procesie podejmowania decyzji. Omówiono marketing interakcyjny, jako nowoczesną, innowacyjną metodę zarządzania kontaktami z klientami. Wskazano rozwiązania analityczne oraz platformy technologiczne stosowane podczas wdrażania strategii oraz w pomiarach jej skuteczności.(abstrakt oryginalny)
EN
The paper presents practical experiences with customer relationship management strategy formulation. It presents current market, business and technology challenges in the banking sector. Then it discusses the interactive marketing as a modern, innovative method of customer relationship management. It describes also how to build step by step an interactive marketing strategy. A multi-dimensional segmentation of customers is positioned as a key component in the decision process. Finally, indicate the required analytical solutions and technology platforms used in the implementation of the strategy and to measure its effectiveness.(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
123--133
Opis fizyczny
Twórcy
  • Instytut Informatyki w Warszawie
  • Instytut Informatyki w Warszawie
Bibliografia
  • 1. Guo S.Y., Fraser M.W.: Propensity Score Analysis: Statistical Methods and Applications (Advanced Quantitative Techniques in the Social Sciences), SAGE, 2010.
  • 2. Kuhn M., Johnson K.: Applied Predictive Modelling, Springer, 2013.
  • 3. Kumar V., Werner R.: Customer Relationship Management, Concept, Strategy, and Tools, Springer, 2012.
  • 4. Laurentis G.: Strategy and Organization of Corporate Banking, Springer, 2005.
  • 5. Lindstrom M.: Buyology: Truth and Lies About Why We Buy, Martin Lindstrom, 2008.
  • 6. Lilien G.L., Rangaswamy A., De Bruyn A.: Principles of Marketing Engineering 2nd Edition, Decision Pro, 2013.
  • 7. Rust R., Zeithaml V., Lemon K.: Driving Customer Equity: How Customer Lifetime Value is Reshaping Corporate Strategy, Free Press, 2000.
  • 8. Skinner C.: Digital Bank: Strategies to Launch or Become a Digital Bank, Marshall Cavendish International, 2014.
  • 9. Strategor, Zarządzanie firmą. Strategie. Struktury. Decyzje. Tożsamość, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001.
  • 10. Wierenga B.: Handbook of Marketing Decision Models, Springer, 2008.
  • 11. Wübben M.: Analytical CRM, Developing and Maintaining Profitable Customer Relationships in Non-Contractual Settings, Springer, 2009.
  • 12. Wrzosek W.: Strategie marketingowe, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2012.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171326319

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.