PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 4 | 55--61
Tytuł artykułu

Wpływ jakości produktów na zachowania konsumentów

Warianty tytułu
The Product Quality Impact on Consumer Behavior
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Problematyka jakości produktów nie jest tematem nowym, jednakże świadomość wzrastających oczekiwań i potrzeb konsumentów sprawia, że zagadnienie to jest ciągle aktualne. Wynika to z faktu, że klienci stają się coraz bardziej świadomi a ich potrzeby zróżnicowane. Przekształceniu ulegają zwyczaje i motywacje zakupowe. Dlatego badanie postaw konsumenckich staję się w dzisiejszych czasach niezwykle istotne. Głównym celem artykułu jest próba udzielenia odpowiedzi na pytanie dotyczące wpływu jakości produktów na zachowania konsumentów. (abstrakt oryginalny)
EN
The issue of the product quality is not a new subject, however, growing awareness of the consumer's needs and expectations makes the theme still valid. This is due to the fact, that customers are becoming more conscious, and their needs are more diversified. Shopping habits and motivations are transforming. Therefore, the study of consumer attitudes becomes nowadays unusually important. The main aim of this article is an attempt to answer the question on the quality of product impact on consumer behavior. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
55--61
Opis fizyczny
Twórcy
  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
Bibliografia
  • Barczak P. [2013], Kreowanie wartości w łańcuchach dostaw produktów niszowych, "Kwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwie", nr 2.
  • Dobiegała-Korona B. [2012], Nowa rola marketingu w budowie wartości przedsiębiorstwa, "Kwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwie", nr 2.
  • Falkowski A., Tyszka T. [2009], Psychologia zachowań konsumenckich, Gdańsk, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
  • Kasperek-Hoppe M., Rachocka J., Woś J. [2004], Zachowania konsumentów - teoria i praktyka, Poznań, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.
  • Rudnicki L. [2012], Zachowanie konsumentów na rynku, Warszawa, PWE.
  • Światowy G. [2006],Zachowania konsumentów, Warszawa, PWE.
  • Zimon D., Gawron-Zimon Ł. [2014], Wykorzystanie metody QFD do doskonalenia logistycznej obsługi klienta, w:Innowacje w zarządzaniu i inżynierii produkcji, Konferencja IZiP, Opole.
  • Zimon D. [2013], Zarządzanie jakością w logistyce, Warszawa, CeDeWu.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171326461

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.