PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 354 Usługi 2014 Wybrane uwarunkowania rozwoju usług | 60--71
Tytuł artykułu

Service design - czworako ujęty

Warianty tytułu
Service Design - Fourfold Conceived
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykuł omówione zostały, ujęte ewolucyjnie i rodzajowo, cztery rodzaje service design: producenta, usługodawcy-marketera, usługobiorcy, współprojektantów: usługodawcy i usługobiorcy. W tym ostatnim przypadku service design staje się formowaniem.(abstrakt oryginalny)
EN
The author discusses following four kinds of sevice design: 1) service industrial design, 2) service marketer's design, 3) customer dominated service product design, 4) formation of service product as a co-creation.(original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Bibliografia
  • Arystoteles, Dzieła wszystkie. Indeks pojęć i nazw, t. 7, Warszawa, 2003,
  • Grudin R., Design and Truth, Yale University Press, New Haven 2010.
  • Juszczak W., Zasłona w rajskie ptaki, Warszawa, s. 82.
  • Kasia K., Rzemiosło formowania. L. Pareysona estetyka formatywności, Kraków 2008.
  • Kingman-Brundige J., The ABC of Service System Blueprinting, [w:] Designing a Winning Service Strategy, red. M.J. Bitner, L.A. Crosby, Chicago 1989.
  • Marketing produktów systemowych, red. L. Żabiński, Warszawa 2012.
  • Payne A., Marketing usług, Warszawa 1996.
  • Quis. Quality in Service Conference, ISQA, 1994.
  • Rogoziński K., Usługi rynkowe, Poznań 2000.
  • Rogoziński K., Nowy marketing usług, Poznań 2000.
  • Rogoziński K., Zarządzanie wartością z klientem, Warszawa 2012.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171327193

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.