PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 3 | 2--82
Tytuł artykułu

Budowa konkurencyjności przedsiębiorstw w okresie transformacji. Metodologiczne aspekty procesu badawczego

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor dostarczył bogatej porcji wiedzy na temat zasad metodologii badawczej i ich praktycznego wykorzystania, pozwalając nie tylko na zapoznanie się ze swoim dorobkiem w tej dziedzinie, ale również na inspirację do dalszych dyskusji naukowych oraz rozwoju nowych podejść badawczych. Czynnikiem, który dodatkowo wzmacnia merytoryczną atrakcyjność prezentowanego opracowania jest informacja Autora o tym, iż na podstawie wypracowanej metodologii badań od dwóch lat śledzi przekształcenia w kolejnych latach transformacji w badanych przedsiębiorstwach, koncentrując się zwłaszcza na zmianach, jakie były w nich dokonywane z myślą o wejściu Polski do Unii Europejskiej. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
2--82
Opis fizyczny
Twórcy
  • Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
Bibliografia
  • Grudzewski W.M., Gra w rynek, Wyższa Szkoła Handlu i Prawa w Warszawie, Warszawa 1999, s. 138.
  • Grudzewski W.M., I.K. Hejduk, Projektowanie systemów zarządzania, Difin, Warszawa 2001, s. 256.
  • Konecki K., Studia z metodologii badań jakościowych. Teoria ugruntowana, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2000, s. 101.
  • Kostera M., Antropologia organizacji. Metodologia badań terenowych, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003.
  • Matejuk J., Budowa konkurencyjności przedsiębiorstw w okresie transformacji, PRET S.A., Warszawa 2003.
  • Moszkowicz M., Strategia przedsiębiorstw okresu przemian, PWE, Warszawa 2000.
  • Pierścionek Z., Strategia rozwoju firmy, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1997, s. 16.
  • Porter M.E., Competitive Advantage of Nations, The Free Press, New York 1990, s. 74-75.
  • Przedsiębiorstwo przyszłości, red. W.M. Grudzewski, I.K. Hejduk, Difin, Warszawa 2000, s. 21.
  • Sapijaszka Z., Restrukturyzacja przedsiębiorstwa. Szanse i ograniczenia. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1996, s.7.
  • Wrzosek W., Przewaga konkurencyjna, "Marketing i Rynek" 1999, nr 7, s. 2.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171327695

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.