PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | nr 1 | 115--127
Tytuł artykułu

Dylematy lokalizacyjne funkcji marketingowej w strukturze przedsiębiorstw; aspekt teoretyczny i praktyczny oraz próba diagnozy

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Location dilemmas of marketing function in enterprises structure; theoretical and practical aspect and an attempt of diagnosis
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W praktyce funkcjonowania przedsiębiorstw coraz większą rolę w budowaniu trwałej przewagi konkurencyjnej odgrywa wdrażanie trafnych rozwiązań ze sfery marketingu. Nie ulega wątpliwości, że wybór właściwego rozwiązania w zakresie alokacji funkcji marketingowej w strukturze organizacyjnej podmiotu gospodarczego jest jednym z głównym czynników determinujących osiągnięcie sukcesu w sprzedaży. Problem lokalizacji funkcji marketingowej w strukturze przedsiębiorstwa jest szczególnie ważnym zagadnieniem, gdyż od odpowiedniego usytuowania funkcji na mapie struktury zależy skuteczność i efektywność realizowanych zadań. Celem artykułu jest próba identyfikacji lokalizacji funkcji marketingowej w strukturze przedsiębiorstw z branży przemysłowej oraz zidentyfikowanie barier uniemożliwiających rozwój marketingu w badanych podmiotach gospodarczych. (fragment tekstu)
EN
In the article an attempt was made to identify possible variants of marketing function's location in the structure of administrative and multiadministrative enterprises. The focus was on practical structural solutions in marketing zone and also there were identified typical barriers which make the development of marketing function impossible. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
115--127
Opis fizyczny
Twórcy
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Witelona w Legnicy
Bibliografia
  • Altkorn J. 1999 (red.). Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego w Polsce. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków.
  • Kramer J., Kramer T. 2001. Wybrane obszary zmian w programach kształcenia menedżerów. W: A. Czubała, J.W. Wiktor (red.) Marketing u progu XXI wieku. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2001.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171327727

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.