PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 72 Marketing przyszłości: trendy, strategie, instrumenty: zachowania konsumentów - trendy i kierunki zmian | 539--551
Tytuł artykułu

Znaczenie strony internetowej w komunikacji z młodymi konsumentami

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Importance of Website in Communication with Young Consumers
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Współczesna gospodarka wykorzystuje w szerokim zakresie nowoczesne narzędzia komunikacji. Można spotkać się z opinią, że jeśli firma nie posiada własnej strony w Internecie, to właściwie nie istnieje. Celem autorów było ukazanie rzeczywistej roli strony internetowej w komunikacji z młodymi klientami. W artykule przedstawiono także podstawowe elementy, które powinna taka strona zawierać, aby spełniała swoją rolę w komunikacji marketingowej.(abstrakt autora)
EN
The modern economy uses in a wide range modern communication tools. You can come up with the opinion that if the company does not have its own page in the internet, it does not actually exist. The aim of the authors was to show the real role of website in communicating with young customers. The paper also presents the essential elements that such a page should include to fulfill its role in marketing communication.(original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Szczeciński
  • Akademia Morska w Szczecinie
Bibliografia
  • Komunikowanie się w marketingu, red. H. Mruk, PWE, Warszawa 2004.
  • F. Newell, Lojalność.com. Zarządzanie relacjami z klientami w nowej erze marketingu internetowego, IFC Press, Kraków 2002.
  • J. Karpisz, Podążaj za Y, "Marketing w Praktyce" 2009, nr 5, s. 46-47.
  • R. Jędrkowiak, CRM dla ambitnych, "Modern Marketing" 2001, nr 2 , s. 42.
  • I. Zdonek, Hierarchia reakcji konsumenta jako podstawa konstrukcji stron www, "Marketing i Rynek" 2007, nr 3, s. 8-9.
  • K. Mazurek-Łopacińska, Zmiany w zachowaniach przedsiębiorstw wobec klientów, w: Marketing u progu XXI wieku, red. A. Czubała, Wyd. Akademii Ekonomicznej, Kraków 2001, s. 235-236.
  • M. Mitręga, Rozwój relacji z klientami na skalę masową, "Marketing w Praktyce" 2002, nr 11, s. 58.
  • D.C. Arnott, S. Bridgewater, Internet, Interaction and Implications Form Marketing, "Marketing Intelligence & Planning" 2002, Vol. 20, No. 2, s. 91-92.
  • E. Frąckiewicz, Innowacje marketingowe w procesie tworzenia wartości dla klienta, Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej nr 1030, Wrocław 2004, s. 315.
  • T. Dąbrowski, Internetowe tworzenie klienta, "Marketing w Praktyce" 2002, nr 2, s. 40-41.
  • M. Czuba, Tworzenie zyskownych społeczności wirtualnych, "Marketing w Praktyce" 2003, nr 11, s. 45-47.
  • A. Krasowski, Sieciowa lojalność, "Business Sales", czerwiec 2000, s. 32-34.
  • M. Lindstrom, Dziecko reklamy, Świat Książki, Warszawa 2005.
  • W. Wereda, Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) a postępowanie nabywców na rynku usług, Difin, Warszawa 2009.
  • P.C. Verhoef, F. Langerak, Eleven Misconceptions about Customer Relationship Management, "Business Strategy Review" 2002, No. 4.
  • Współczesna ekonomika usług, red. S. Flejterski, A. Panasiuk, J. Perenc, G. Rosa, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2005.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171328071

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.