Czasopismo
1998
|
Metody uogólnień w modelowaniu transgranicznych przepływów transportowych : materiały konferencyjne pod red. Stanisława Dziadka Ustroń-Jaszowiec 4-5.11.1998
|
81--85
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Marketing końca XX wieku to proces, który zmierza do marketingu partnerskiego. Należy go kształtować z zachowaniem norm i zasad Kodeksu Etycznego Marketingu oraz postanowień i reguł Kodeksu ESOMAR. Osoby, instytucje, organizacje, które tych związków, zasad i reguł nie przestrzegają, narażają siebie i swoje organizacje na wykluczenie z rynku (z grona twórców, badaczy, biznesmenów itp.) - z wszystkimi tego konsekwencjami. (fragment tekstu)
Rocznik
Strony
81--85
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171329253