PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | R. 12, nr 3, cz. 1 | 131--143
Tytuł artykułu

Kontrola w merchandisingu jako warunek zarządzania konkurencyjnością przedsiębiorstwa

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Control of the Merchandising, as aCondition of Competitive Management Company
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Umowa merchandisingu, jako umowa handlowa, pozostawia stronom możliwość swobodnego kształtowania zobowiązania i warunków wykonania zobowiązania. Strony mogą dowolnie, w granicach prawa, stworzyć zasady odpowiedzialności, określić wysokość kar umownych i zasad ich funkcjonowania, obrać mierniki wykonania zobowiązania, tak aby najefektywniej odzwierciedlały przebieg procesu aktywizacji sprzedaży. Przy tym ważne jest, że odpowiednie dobranie mierników wykonalności zobowiązania jest także bieżącą kontrolą merchandisera. Kontrola w merchandisingu jest ważna ze względu na to, że pozwala w sposób ciągły analizować pozytywne, jak i negatywne skutki stosowania merchandisingu. Niniejsza praca ma na celu analizę wpływu kontroli w merchandisingu na konkurencyjność przedsiębiorstwa. Szczegółowej analizie poddane zostaną sposoby wykonania kontroli merchandisingu, jak również wpływ tej kontroli na konkurencję. (abstrakt oryginalny)
EN
The agreement merchandising, as a trade agreement, leaves the parties free to shape the commitments and conditions of the obligation. The parties may freely within the law, to create strict liability, determine the amount of liquidated damages and principles of their operation, take measures of performance of the obligation in order to most effectively reflect the process of activation of the sale. At the same time, it is important that appropriate selection of measures of the feasibility of undertaking is also the current control merchandiser. Control of the merchandising is important due to the fact that it allows continuously analyze the positive and negative effects of merchandising. This paper is intended to analyze the impact of control of the merchandising on the competitiveness of the company. The subject of detailed analysis is how to perform the control of merchandising, as well as the impact of the controls on the competition. (original abstract)
Rocznik
Strony
131--143
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet w Białymstoku
Bibliografia
  • Denzin N. (2009), The Research Act: A Theoretical Introduction to Sociological Methods, Transaction Publishers Piscataway.
  • Drzazga M. (2001), Promocja w działalności marketingowej przedsiębiorstw handlowych, Katowice.
  • Fischer R.G. (1978), The Delphi Method: A Description, Review, and Criticism, "Journal of Academic Librarianship", Vol. 4, No. 2.
  • http://cbmtest.pl/e4u.php/ModPages/ShowPage/25/?p=4, dostęp dnia 24.06.2014.
  • http://www.fokusownia.com.pl/efektywnosc-i-wyniki-badania/
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171329473

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.