PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | 41 | 201--214
Tytuł artykułu

Wykorzystanie analizy wielowymiarowej w ocenie poziomu zarządzania wiedza

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Using Multidimensional Analysis in Estimation of Knowledge Management Level
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zaprezentowano wyniki badań przeprowadzonych w małych i średnich przedsiębiorstwach z terenu województwa śląskiego dotyczące poziomu zarządzania wiedzą. Do określenia tego poziomu posłużono się jedną z metod analizy wielowymiarowej. W rezultacie podzielono przedsiębiorstwa na trzy klasy: słabą, średnią i dobrą. (abstrakt oryginalny)
EN
The paper presents aspects connected with knowledge management and multidimensional analysis. The research which was made in small and medium enterprises in Silesian province has been presented. The research was connected with estimation of knowledge management level. (original abstract)
Rocznik
Tom
41
Strony
201--214
Opis fizyczny
Twórcy
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Bibliografia
  • Bartosiewicz S., Metody analizy rozkładu wielu zmiennych, [w:] Ekonometria. Metody i analiza problemów ekonomicznych, pod red. K. Jajugi, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław 1999, s. 38-39.
  • Brilman J., Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania, PWE, Warszawa 2002, s. 397.
  • Davenport T., Grover V., Special issue on knowledge management, "Journal of Management Information Systems" 2001, nr 18(1), s. 5-21;
  • Davenport T., Prusak L., Working Knowledge, Harvard Business School Press, Boston 1998.
  • Gladstone B., Zarządzanie wiedzą, Wydawnictwo PETIT, Warszawa 2004, s. 63.
  • Harris K., The Value Proposition of KM, Gartner Group Symposium/Itxpo 1998,
  • Kisielnicki J., System pozyskiwania i zarządzania wiedzą we współczesnych organizacjach, [w:] Zarządzanie wiedzą we współczesnych organizacjach, pod red. J. Kisielnickiego, Monografie i Opracowania nr 4, Oficyna Wydawnicza Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego, Warszawa 2003, s. 19.
  • Krogh G., Nonaka I., Aben M., Making The Most Of Your Company's Knowledge: A Strategic Framework, "Long Range Planning" 2001, nr 4, s. 425.
  • Mazur A., Mazur D., Jaworska K., CRM Zarządzanie kontaktami z klientami, wyd. Madar, Zabrze 2001, s. 100-101;
  • Paliszkiewicz J. O., Rozwój organizacji poprzez zarządzanie kapitałem intelektualnym, Wydawnictwo ALPHA pro, Ostrołęka 2005, s. 63.
  • Probst G., Raub StRomhardt., K., Zarządzanie wiedzą w organizacji, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2002, s 184.
  • Skrzypek E., Czynniki sukcesu firmy przyszłości funkcjonującej w warunkach ekonomii wiedzy, [w:] Future 2002, Zarządzanie przyszłością przedsiębiorstwa, Materiały z konferencji naukowej, Wyd. UMCS, Lublin 2002, s. 123-124.
  • ---
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171330761

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.