PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 112, T.1 Nowa gospodarka - spojrzenie interdyscyplinarne. | 341--349
Tytuł artykułu

Platformy crowdsourcingowe jako narzędzie kreatywnych rozwiązań dla firm - zastosowanie, skuteczność, pomiar

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Crowdsourcing Platform as a Tool For Creative Solutions for Business - Use, Efficiency, Measurement
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł ten został skoncentrowany na ukazaniu możliwości, jakie daje platforma crowdsourcingowa w procesie poszukiwania kreatywnych rozwiązań dla problemów firmy. W artykule wskazano również podstawowe założenia odnoszące się do opracowania skutecznego projektu crowdsourcingowego oraz istotę pomiaru w tego typu akcjach. (fragment tekstu)
EN
This article shows the possibilities offered by the crowdsourcing platform in the search for creative solutions to business problems. The article also identifies key assumptions relating to the development of effective crowdsourcing project and the importance of measurement in this type of actions. (author's abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Łódzki
Bibliografia
  • Brzoskowski B. (2010), Crowdsourcing - pytania mogą się opłacać, Marketing w Praktyce, nr 8, http://marketing.org.pl/index.php/go=2/act=2/w=1/aid=m4 c5e86e47b93c [dostęp 5.01.2013].
  • Howe J. (2006), The Rise in Crowdsourcing, "Wired Magazine", June, http://www.wired.com/wired/archive/14.06/crowds_pr.html [dostęp 14.06.2006].
  • Howe J. (2008), Crowd Sourcing. Why the power of the crowd is driving the future of business, Crown Business, New York.
  • Jarząbek Ł. (2013), Potencjał, który czeka na wykorzystanie. Zastosowanie crowdsour-cingu w biznesie, http://www.crs.org.pl/idee/rozwiazania/zarzadzanie- wiedza/ za-stosowanie-crowdsourcingu-w-biznesie [dostęp 29.12.2013].
  • Komunikat prasowy (2012), Innowacja tkwi w ludziach - MSLGROUP uruchomiła platformę crowdsourcingową, http://media.mslgroup.pl/pr/202588/innowacja-tkwi-w- ludziach-mslgroup-uruchomila-platforme-crowdsourcingowa [dostęp 25.01.2012].
  • Luty P. (2013), Jeden taki serwis na milion, http://pierwszymilion.forbes.pl/jeden-taki-serwis-na- milion,artykuly,155269,1,2.html [dostęp 12.06.2013].
  • Portal Innowacji, Newsy (2013), http://www.pi.gov.pl/PARP/chapter_ 86197. asp? soid=A26FF3370CE4489D8D5818356BC76625 [dostęp 17.06.2013].
  • Portal Quirky.com (2013), http://www.quirky.com [dostęp 5.01 2013].
  • Wojtaś-Jakubowska A. (2013), Co daje marce crowdsourcing?, "Marketing w Prakty-ce", nr 8.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171331173

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.