PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 1 (7) | 43--59
Tytuł artykułu

Creating the Brand of a University

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
In this article the author discusses the factors which have both positive and negative impact on how the students assess the university and subject. The necessity of using incentives to increase the quality of classes and the need for controlling the didactic process is emphasized. At the end the author elaborates on the conditions in which the teacher's name or name of the department becomes a guarantee of high quality of lectures and workshops (original abstract)
Twórcy
  • Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie
Bibliografia
  • Berry L.L., Parasuraman A., Marketing Services: Completing through Quality, W. Furtak, Marketing partnerski na rynku usług, PWE, Warszawa, 2003.
  • Dawidziuk S., Przedsiębiorczość białkiem rozwoju społeczno-gospodarczego, WSM, Warszawa 2011.
  • Dąbrowski D., Wybrane aspekty wyboru specjalności przez studentów kierunku Zarządzanie i Marketing, "Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu", no. 1, Gdańsk 2002.
  • Kujawska-Wawrowska I., Wartości preferowane przez młodzież licealną, [in:] J. Minkiewicz-Najtowska (ed.), Kompetencje wychowawcze nauczycieli, Wydawnictwo AE in Poznań, Poznań 2003.
  • Ries A., Ries L., Upadek reklamy i wzlot public relations (The Fall of Advertising and Rise of public relations), Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004.
  • Rogozińska K., Nowy marketing usług, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej in Poznań, Poznań 2000.
  • Seiwert L.J., 1997, [za:] J. Minkiewicz-Najtowska (red.), Kompetencje wychowawcze nauczycieli, Wydawnictwo AE w Poznaniu, Poznań 2003.
  • Szewczyk K., Wychować człowieka mądrego, Warszawa 1998, [citing:] J. Minkiewicz-Najtowska (ed.), Kompetencje wychowawcze nauczycieli, Wydawnictwo AE in Poznań, Poznań 2003.
  • Kall J., Zarządzanie marką instytucji badawczej w oparciu o model "Góry lodowej", [in:] Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, multiple authors, edited by. W. Łukowski, Wydawnictwa Naukowe Instytutu Lotnictwa, Warszawa, 2010.
  • Śnieżyński M., O autorytecie nauczyciela akademickiego, Konspekt, no. 3, summer 2000, on-line version, http://www.wsp.krakow.pi/konspekt/konspekt3/index.html. 7.04.2005.
  • www.enero.com.pl/strategia-marketingowa-iaya-abrahama/2.12.2012.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171331685

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.