PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 27 Informatyka, technologie-społeczeństwo-zastosowania | 159--179
Tytuł artykułu

Popularność form komunikacji internetowej w Polsce

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Popularity of the Internet Communication Forms in Poland
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Od samego początku istnienia Internet służył jako kanał komunikacji. W związku z tym teorie i zasady komunikacji w ogóle dotyczyć mogą również komunikacji w Internecie. Język stymulował powstanie Internetu, a technologia doskonali się, dostosowując się do ludzkich potrzeb. Rozwój technologii, z kolei, ma wpływ na zmiany w języku - oddziaływanie między nimi jest dwukierunkowe.(fragment tekstu)
EN
The article includes a signifi cant role of the Internet as a communication medium at contemporary world and an analysis of announcements the most frequently used by Internet users. Results of poll analysis were also presented and they were carried out on randomly selected polish Internet users. The research conclusions finishes the article.(original abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Szczeciński
Bibliografia
  • Bugajski M., Język w komunikowaniu, PWN, Warszawa 2006, s. 489-490.
  • Grzenia J., Komunikacja językowa w Internecie, PWN, Warszawa 2006, s. 43.
  • http://info.cern.ch/, 16.09.2009.
  • http://www.isoc.org/internet/history/brief.shtml, 16.09.2009.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171331963

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.