PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 1 (7) | 151--165
Tytuł artykułu

Efektywność i skuteczność działalności promocyjnej w działaniach wizerunkowych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest charakterystyka efektywności działań marketingowych, a w szczególności kampanii reklamowych, których ideą jest kreowanie wizerunku firm innowacyjnych prowadzonych w Internecie - uznawanym za jedno z podstawowych mediów użytkowych klienta. W artykule przedstawione zostały różnice pomiędzy reklamą wizerunkową a efektywnościową, a także przykład pomiaru efektywności kampanii internetowej. Materiał zawiera również projekt modelu kampanii reklamowej, który może być pomocny w uzyskaniu wyższej efektywności działalności promocyjnej i skuteczności działań wizerunkowych (fragment tekstu)
EN
The aim of this article is to characterize the effectiveness of marketing activities, in particular ad campaign which idea is to create innovative image of the company in the internet-one of the major utilities client. This article presents the difference between brand image and efficiency ad, and effectiveness of the campaign such as the measurement site. Material also includes model project of the ad campaign, which might be helpful to obtain higher efficiency and effectiveness of promotional activities, and effectiveness of image. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
151--165
Opis fizyczny
Twórcy
  • Wydział Menedżerski Wyższej Szkoły Menedżerskiej
Bibliografia
  • Frąckiewicz E., Marketing internetowy, PWN, Warszawa 2006.
  • Kaczorowska-Spychalska D., Portale społecznościowe w strategii komunikacji, [w:] Komunikacja rynkowa. Kultura. Perswazja. Technologia. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, nr 209, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu 2011.
  • Kotler P., Marketing 3.0, wydawnictwo MT Biznes 2011.
  • Sudoł S., Nauki o zarządzaniu, podstawowe problemy, kontrowersje, propozycje, PWE 2012.
  • Szocki J., Wizerunek firmy w mediach, Wyd. Forum, 2008.
  • Wrzosek W., Praca zbiorowa "Efektywność Marketingu", Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005
  • Marketer, Numer 2 (5), Maj-Sierpień 2012.
  • Raport AD standard 2013,Wydwnictwo IDG Poland SA 2013.
  • Raport strategiczny IAB Polska. Internet 2010. Polska, Europa, Świat. VFP Comunnications Sp. z o.o., Warszawa 2011, http://www.iabpolska.pl/polska, dostęp: 3.01.2013.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171333433

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.