PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | nr 2 | 289--298
Tytuł artykułu

Implementation of marketing in catering services through gastro tickets

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
Currently many companies engaged in the food service are struggling to win customers and gain competitive advantage. One of the ways to attract customers into a restaurant is the wider use of food tickets, through which customers have the option of daily comparison of the quality and the range of food served, which at the definitive result can lead to a good presentation of the company and building corporate reputation. The aim of paper is to analyze the different opinions of experts on the definition of marketing and catering services as well as interpretation of conducted marketing research oriented to the use of the gastro tickets in catering.(author's abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
289--298
Opis fizyczny
Twórcy
  • International School of Management ISM Slovakia in Prešov
Bibliografia
  • De Pelsmacker, P. Maggie Geuens, M Van Den Bergh, J. 2003. Marke-tingová komunikace. Translate. Praha: Grada
  • Foret, M.- Procházka, P.- Vaculík, J.- Kopřivová, K. 2001. Marketing základy a postupy. 1. vyd. Praha: Computer Press
  • Hvizdová, E. a kol. 2007 . Základy marketingu. Prešov: Vydavateľstvo Michala Vaška
  • Hvizdová, E. 2014. Typológia spotrebiteľov na trhu cestovného ruchu. Prešov: Vydavateľstvo Michala Vaška
  • Chudíková, K. - Havelková, B. - Michalovičová, M. - Rovný, I. 2005. Hodnotenie výživového stavu obyvateľov Slovenskej republiky vo vzťahu ku kardiovaskulárnemu riziku, In: Cardiology. č.2005. Vo l1
  • Jakubíková, D. 2009. Marketing v cestovním ruchu. Praha: Grada Publishing
  • Marinicová, M. 2011. Marketing služieb. Prešov: VŠMP ISM Slovakia v Prešove
  • Štarchoň, P. - Faltys, J. - Dzugasová, J. 2004. Priamy marketing: Alebo priama cesta ako si získať a udržať zákazníka. 1. vyd. Bratislava: Direct Marketing Beta
  • Vaštíková, M. 2008. Marketing služieb e ektívne a moderně. Praha: Grada Publishing
  • Top hotelierstvo. Information and inspirations industry. Žilina: Media/ST, roč. V., r. 2012
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171333693

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.