PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1993 | nr 1 | 32
Tytuł artykułu

Koniunktura w handlu : IV kwartał 1993

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Jednorazowa edycja badań ogranicza znacznie możliwości pogłębionej analizy uzyskanych wyników i ich przydatności do oceny faktycznego stanu koniunktury w polskim handlu wewnętrznym. Dodatkowo pilotażowy charakter tych badań, które jednak będą mogły być kontynuowane dzięki uzyskanemu grantowi z KBN, obarczony jest pewnymi błędami metodologicznymi, co do których rzetelność badawcza nakazuje się przyznać. Zastrzeżenia te czynimy po to, aby jednak spróbować zwrócić uwagę na pewne interesujące rezultaty badań, szczególnie jeśli porównamy je z badaniami i statystykami GUS (zob. Statystyka Polski, Nr 1(59), Rzeczpospolita z 7 lutego 1994 r. VII) oraz z wynikami uzyskanymi przez inne ośrodki badań koniunktury handlu (jest ich niestety bardzo niewiele) np. Centrum Badań Marketingowych Indicator (zob. Businessman Magazine, nr 1/1994 s.20). (fragment tekstu)
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171334589

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.