PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | 19 Wybrane problemy gospodarki Polski | 51--61
Tytuł artykułu

Lojalność klientów wobec banków spółdzielczych

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Customer's Loyalty to the Cooperative Banks
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem niniejszego opracowania jest próba oceny stopnia lojalności klientów banków spółdzielczych. (fragment tekstu)
EN
Customer's loyalty can be considered in both aspects: to banks and services. The most desirable customer is one who uses the services of a bank and wide range of its product offerings. Based on the analysis one can state cooperative bank's customers are characterized by a high degree of loyalty. Over 80% of respondents were with one cooperative bank. Almost 66% of customers were using four or more services. (original abstract)
Twórcy
autor
Bibliografia
  • Grzegorczyk W., Lojalność klientów indywidualnych wobec banku, "Bank i Kredyt", 05/2001.
  • Grzywacz J., Marketing działalności banku, Difin, Warszawa 2006.
  • Hill N., Alexander J., Pomiar satysfakcji i lojalności klientów, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2003.
  • Matysik-Pejas R., Rola marki w procesie kształtowania lojalności nabywców produktów żywnościowych, "Handel Wewnętrzny -numer specjalny", 06/2007.
  • Nowacka A., Uwarunkowania komunikacji marketingowej w bankach spółdzielczych, Wyd. PWSZ w Płocku, Płock 2011.
  • Otto J., Marketing relacji. Koncepcja i stosowanie, Wyd. C.H.Beck, Warszawa 2004.
  • Stodulny P., Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych, CeDe-Wu Sp.zo.o, Warszawa 2006.
  • Śliwińska K., Lojalność konsumentów na rynku, (w:) K. Śliwińska (red.), Kształtowanie lojalności w działaniach marketingowych na wybranych rynkach, Wyd. Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Katowice 2008.
  • Szafrańska M., Lojalność klientów banków spółdzielczych jako czynnik przewagi konkurencyjnej, (w:) Uwarunkowania rynkowe konkurencyjności przedsiębiorstw, Wyd. UWM w Olsztynie, Olsztyn 2008.
  • Samcik M., Nie mamy indeksu branży zakazanych, "Gazeta Wyborcza" nr. 205 z dn. 3.09.2013.
  • Wojnarowska H., Typy lojalności klientów indywidualnych, "Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie", 602/2002.
  • http://www.stat.gov.pl/cps/rde/xbcr/gus/l_ludnosc_stan_struktura_30062012.pdf
  • http://www.alebank.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=35521:bik-bank-i-klient-aktywnosc-kredytowa-klientowbankow-spoldzielczych&catid=783&Itemid=279
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171334681

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.