PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 73 Marketing przyszłości: trendy, strategie, instrumenty: przedsiębiorstwo i konsument w ewoluującym otoczeniu | 147--157
Tytuł artykułu

Konsument wobec innowacji na rynku produktów żywnościowych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Consumer in View of the Innovation on the Market of Food Products
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wprowadzane na rynek innowacje produktowe nie zawsze spotykają się z pozytywnym przyjęciem przez potencjalnych konsumentów. W artykule skupiono się na czynnikach wpływających na zainteresowanie konsumentów innowacjami na rynku produktów żywnościowych, na przykładzie żywności bioaktywnej. Przedstawiono również wyniki badań na temat postaw konsumentów wobec żywności bioaktywnej.(abstrakt autora)
EN
Marketed product innovations are not always met with positive response from potential customers. The paper focuses on factors affecting consumers' interest in innovation in the market of food products, on the example of bioactive food. The author also presents the results of research on consumer attitudes towards bioactive food.(author's abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Bibliografia
  • O. Andrzejewska, Rynek żywności funkcjonalnej. Wzrost - za jaką cenę?, "Fresh & Cool Market" 2009, nr 3, s. 24-25.
  • I. Wrześniewska-Wal, żywność funkcjonalna - aspekty prawne, "Przemysł Spożywczy" 2009, nr 1, s. 40-41.
  • E. Lange, Produkty owsiane jako żywność funkcjonalna, "Żywność. Nauka. Technologia. Jakość" 2009, nr 3, s. 7-10.
  • W. Pietrykowska, Produkty prozdrowotne a styl życia, www.firma.egospodarka.pl/39821,Produktyprozdrowotne-a-styl- zycia,1,11,1.html.
  • B. Jaworska-Łuczak, Nowa żywność, "Manager Apteki" 2011, nr 1, s. 68.
  • O. Andrzejewska, Funkcjonalność a naturalność, "Fresh & Cool Market" 2010, nr 1, s. 23-25.
  • R. Nestorowicz, L. Nowak, żywność bioaktywna a preferencje konsumentów, [w:] Zarządzanie produktem. Kreowanie marki, red. J. Kall, B. Sojkin, Zeszyty Naukowe UEP nr 154, Wyd. Uniwersytetu Ekonomicznego, Poznań 2010, s. 242- 244.^ R. Wierzejska, Zagrożenia związane z żywnością. Sondaż konsumencki EFSA, "Przemysł Spożywczy" 2011, nr 2, s. 4.
  • Konsument wobec innowacji produktowych na rynku żywności, red. B. Sojkin, Wyd. Uniwersytetu Ekonomicznego, Poznań 2009, s. 11.
  • K. Gutkowska, S. Żakowska-Biemans, M. Sajdakowska, Preferencje konsumentów w zakresie możliwych do zastosowania innowacji w produktach tradycyjnych, "Żywność. Nauka. Technologia. Jakość" 2009, nr 3, s. 116-117.
  • M. Grzybowska-Brzezińska, Determinanty wyboru produktów żywno- ściowych, "Marketing i Rynek" 2010, nr 3, s. 27-28.
  • M. Jeżewska-Zychowicz, E. Babicz-Zielińska, W. Laskowski, Konsument na rynku nowej żywności. Wybrane uwarunkowania spożycia, Wyd. SGGW, Warszawa 2009, s. 160-170.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171334731

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.