PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | 49 | nr 1 | 63--70
Tytuł artykułu

Strategiczne aspekty zarządzania marką

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Strategic Aspects of Brand Management
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Świadomość kluczowej roli marki w osiąganiu długookresowego sukcesu przedsiębiorstwa spowodowała, że zarówno praktycy, jak i teoretycy zajmujący się zarządzaniem marką tworzą coraz bardziej zaawansowane modele i narzędzia mające pomóc właścicielom marek w ich umacnianiu. Celem artykułu jest przedstawienie strategicznych aspektów zarządzania marką. Z uwagi na ograniczoną objętość opracowania uwagę skoncentrowano na kilku modelach i narzędziach, które mogą być pomocne w procesie kreowania marki. (fragment tekstu)
EN
This article discusses strategic aspects of brand management. Attention has been focused on the presentation of several models that may be helpful in the process of branding (e.g. the Brand Foundations and a brand positioning model by Corporate Profiles Consulting, the tone of voice). (original abstract)
Rocznik
Tom
49
Numer
Strony
63--70
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
Bibliografia
  • 1. Brand Foundations dla marki Lublin. Warsztat, niepublikowanie materiały, Corporate Profiles Consulting, Warszawa 2007.
  • 2. http://apple2history.org/history/ah02/ (dostęp: 16.06.2014).
  • 3. https://www.apple.com/support/macpro/ (dostęp: 16.06.2014).
  • 4. http://www.umcs.pl/pl/organizacja-roku-akademickiego-2013-2014,2469.htm (dostęp: 27.06.2014).
  • 5. Kall J., Jak zbudować silną markę od podstaw, One Press - Wydawnictwo Helion, Gliwice 2006.
  • 6. Kall J., Silna marka. Istota i kreowanie, PWE, Warszawa 2001.
  • 7. Pozycjonowanie, niepublikowanie materiały szkoleniowe, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Corporate Profiles Consulting, Warszawa (bez daty wydania).
  • 8. Smoleń-Wawrzusiszyn M., Kod językowy marki terytorialnej, praca niepublikowana, Kancelaria Doradcza "Synergia", Lublin 2012.
  • 9. Wheeler A., Kreowanie marki. Przewodnik dla menedżerów marki, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2010.
  • 10. Zasady komunikacji marki Polska, Załącznik do Uchwały Nr 21 Rady Promocji Polski z dnia 25 października 2013 roku w sprawie przyjęcia "Zasad komunikacji marki Polska", Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Warszawa 2013, http://www.msz.gov.pl/resource/f188d84a-2c10-4ebb-8055- d88eb669c70a:JCR (dostęp: 22.06.2014).
  • ---
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171335243

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.