PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 73 Marketing przyszłości: trendy, strategie, instrumenty: przedsiębiorstwo i konsument w ewoluującym otoczeniu | 473--484
Tytuł artykułu

Wpływ przeobrażeń w sferze konsumpcji na rozwój handlu wysyłkowego na przykładzie mieszkańców Tarnobrzega

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Influence of Transformations in the Sphere of Consumption on the Development of Mail-Order Business on The Example of Tarnobrzeg Citizens
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W opracowaniu zwrócono uwagę, na podstawie literatury przedmiotu, na tendencje zmian w zachowaniach współczesnego konsumenta. Zagadnienia te zostały wzbogacone o wyniki badań ankietowych przeprowadzonych wśród mieszkańców Tarnobrzega. Przeprowadzona analiza teoretyczna pozwala stwierdzić, że zmiany w otoczeniu konsumenta są bodźcem do poszukiwania nowych sposobów realizacji transakcji zakupowych. Z kolei wyniki badań empirycznych wskazują na wzrost zainteresowania konsumentów handlem wysyłkowym. (abstrakt autora)
EN
The study devotes attention, on the basis of literature of the subject, to trends in the changes in behavior of contemporary consumers. These aspects have been enriched by the results of survey research conducted among the citizens of Tarnobrzeg. A theoretical analysis allows claiming that the changes within the environment of a consumer function as a stimulant to seek new ways of executing purchasing transactions. Moreover, empirical studies reveal that there is an increase in mail-order business. (author's abstract)
Słowa kluczowe
PL
EN
Twórcy
  • Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnobrzegu
Bibliografia
  • J. Woś, Zachowania konsumentów - teoria i praktyka, Wyd. Akademii Ekonomicznej, Poznań 2004, s. 96.
  • E. Bogalska-Martin, Konsumenci epoki postnowoczesności w analizach autorów francuskich, [w:] Konsument-Przedsiębiorstwo-Przestrzeń, CBiE Akademii Ekonomicznej, Katowice 1998, s. 105.
  • A. Szromnik, Etnocentryzm konsumencki - istota i uwarunkowania rozwoju, "Marketing i Rynek" 1998, nr 11, s. 9.
  • Cz. Bywalec, L. Rudnicki, Konsumpcja, PWE, Warszawa 2002, s. 136-137.
  • M. Stone, A. Bond, E. Blake, Marketing bezpośredni i interaktywny, PWE, Warszawa 2006, s. 271.
  • A. Małachowski, Wprowadzenie do i-handlu, Wyd. Akademii Ekonomicznej, Wrocław 2006, s. 22.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171335291

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.