PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 113, T.2 Ekonomiczno-społeczne i techniczne wartości w gospodarce opartej na wiedzy. | 361--369
Tytuł artykułu

Eco Talent 2013 as a Modern Way to Educate and Promote Eco-Enterpreneurship Amongst Students and Alumni (Case Study)

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Eco Talent 2013 jako nowoczesny sposób na edukację i promocje eko-przedsiębiorczości wśród studentów oraz absolwentów (studium przypadku)
Języki publikacji
EN
Abstrakty
Projekt Eco Talent realizowany jest od 2013 r. i na celu promocję oraz edukację proekologiczną młodych ludzi poprzez pobudzanie ich do działań przedsiębiorczych skoncentrowanych na ochronie środowiska naturalnego. Dzięki zgłoszeniu i prezentacji swoich pomysłów biznesowych w zakresie innowacyjnych rozwiązań proekologicznych przed Radą Ekspertów studenci i absolwenci mają szansę na uruchomienie własnej działalności gospodarczej. Projekt jest w fazie realizacji i cieszy się dużym zainteresowaniem. Artykuł przedstawia wyniki badań przeprowadzonych przez Autorkę, która jest Project Managerem Eco Talent 2013.(abstrakt autora)
EN
Eco Talent 2013 is the Project organised by Amber Eco Ltd. in Katowice in cooperation with Katowice School of Economics (GWSH) the main goal is to promote innovative pro-ecological ideas in business, and increasing the environmental management issues among students and alumni of Polish universities. They have a chance to implement and set up their own companies in cooperation with experienced businessmen, by presenting their ideas during the Eco Talent 2013 Project. The article presents the results of surveys conducted by the author, who is Project Manager of Eco Talent 2013. (author's abstract)
Twórcy
  • Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
Bibliografia
  • Commoner B. (1979), The closing circle, Nature, Man, and Technolog, New York Bantam Books.
  • Grodzińska-Jurczak M. (2000), Ecological education in the Polish education system, "Environmental Science and Pollution Research" No 7.
  • International Crisis Group (2009), Climate Change and Conflict. Katowice School of Economics, www.gwsh.pl (Official Patron of Eco Talent 2014).
  • Lisińska-Kuśnierz M., Borusiewicz A. (2010), Research on ecological awareness among children and teenagers, w: Selected Problems of Products Ecology, (red.) Z. Foltynowicz, A. Lewandowska, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu nr 152, Poznań.
  • Martin D., Schouten J. (2012), Sustainable marketing, Prentice Hall.
  • Meerman D.S. (2008), The new rules of viral marketing: how word-of-mouth spreads your ideas for free, www.davidmeermanscott.com
  • Willard B. (2002), The sustainability Advantage, Gabiola Island, BC, Canada.
  • www.ambereco.pl (2014).
  • www.eco-talent.pl (2014).
  • www.crisisgroup.org (2013).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171336253

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.