PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | 20 (4) Zarządzanie operacyjne : zarządzanie projektami i jakością w organizacjach biznesowych, publicznych i pozarządowych | 235--246
Tytuł artykułu

Media w kreowaniu wizerunku instytucji systemu zarządzania kryzysowego

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Mass Media in Creating the Image of Institutions of the Crisis Management System
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule omówiono rolę i zadania mediów w kreowaniu pozytywnego wizerunku instytucji uczestniczących w systemie zarządzania kryzysowego. Szczególną uwagę zwrócono na charakterystykę działań mediów, podstawowe reguły sprawnego komunikowania oraz strategie i etapy działań public relations. (abstrakt oryginalny)
EN
The role and tasks of the mass media in creating the positive image of the institutions participating in the crisis management system was discussed in the paper. Special attention was paid to description of the media activities, basic rules of efficient communication, strategies and stages of public relation actions. (original abstract)
Twórcy
  • Wałbrzyska Wyższa Szkoła Zarządzania i Przedsiębiorczości
Bibliografia
  • [1] Cabaj K., Media w sytuacjach kryzysowych, [w:] M. Koziński (red.) Zarządzanie kryzysowe a media i granice państw w erze globalizacji, PRO MEMORIA, Słupsk 2010.
  • [2] Leczykiewicz T., Kampania komunikacyjna organizacji w sytuacji kryzysu medialnego, [w] D. Tworzydło, T. Soliński (red.), Public relations - wyzwania współczesności, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania, Rzeszów 2004.
  • [3] Macierzyński W., Rola mediów w komunikacji, kryzysowej, [w:] M. Jabłonowski, L. Smolak (red.), Zarządzanie kryzysowe w Polsce, Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR, Pułtusk 2007.
  • [4] Mroczko F., Critical Situations of Organization, Management Volue 7 -Nomber 1-2003. University ofZielona Góra, Poland 2003.
  • [5] Mroczko F., Zarządzanie kryzysowe w warunkach, zagrożeń niemilitamych. Zarys problemów regionu dolnośląskiego, WWSZiP, Wałbrzych 2012.
  • [6] Smektała T., Public relations w sytuacjach, kryzysowych, przedsiębiorstw, ASTRUM, Wrocław 2005.
  • [7] Szymańska A., Efektywna komunikacja w zarządzaniu kryzysami, i problemami, [w:] D. Tworzydło, T Soliński (red.), Public relations - wyzwania, współczesności, Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania, Rzeszów 2004.
  • [8] Ustawa z dnia 26 kwietnia 2007 roku o zarządzaniu kryzysowym (u. o z. k.), (Dz. U. z 2007 r. Nr 89 poz. 590, z 2009 r. Nr 11, poz. 59, Nr 65, poz. 553, Nr 85, poz. 716, Nr 131, poz. 1076)
  • [9] Wolanin J., Zarys teorii bezpieczeństwa obywateli. Ochrona ludności na czas pokoju, DANMAR, Warszawa 2005.
  • [10] Zelmer Z., Public relations. Kreowanie reputacji firmy, Poltext, Warszawa 1992.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171337223

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.