PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 74 Marketing przyszłości: trendy, strategie, instrumenty: marketing w działalności podmiotów rynkowych | 173--184
Tytuł artykułu

Stosowanie public-relations w działalności polskich przedsiębiorstw

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
The Use of Public Relation in the Activity of Polish Enterprises
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł prezentuje wyniki badania dotyczącego public relations zrealizowanego w 2010 r. w Katedrze Marketingu i Handlu. Omówiono zakres stosowanych przez badane przedsiębiorstwa działań public relations oraz wpływ czynników (takich jak: wielkość przedsiębiorstwa, branża, rodzaj prowadzonej działalności, rodzaj obsługiwanych przez przedsiębiorstwa klientów) na zróżnicowanie stosowanych działań i środków PR.(abstrakt autora)
EN
The paper presents the results of research concerning public relations conducted in 2010 in the Department of Marketing and Commerce. The paper discusses the range of public relation activities used by the surveyed companies and the influence of factors (such as: size of company, industry, type of business, type of clients served by the companies) on diversify the activities and measures used in PR.(author's abstract)
Twórcy
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Bibliografia
  • S. Gawroński, Media relations. Współpraca dziennikarzy i specjalistów PR, Wyd. Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania, Rzeszów 2006,
  • A. Żbikowska, Public relations, PWE, Warszawa 2005,
  • A. Kadragic, P. Czarnowski, Public relations czyli promocja reputacji. Praktyka i działania, Business Press, Warszawa 1997,
  • D. Tworzydło, Public relations w największych polskich firmach, www.polskipr.pl/publika cje/publikacje-czlonkow-pspr/art,5,public-relations-w-najwiekszych-polskich-firmach.html.
  • A. Ries, L. Ries, Upadek reklamy i wzlot public relations, PWE, Warszawa 2004,
  • A. śbikowska, Public relations..., s. 27-29;
  • S. Gawroński, Media relations... s. 36.
  • K. Wojcik, Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem, Wyd. Placet, Warszawa 2005, s. 21.
  • Ph. Kotler, Marketing. Analiza, planowanie, wskazanie i kontrola, Gebethner & Ska, Warszawa 1994,
  • J.W. Wiktor, Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 2001,
  • T. Goban-Klas, Public relations, czyli promocja reputacji, Business Press, Warszawa 1997,
  • W. Budzyński, Public relations, Warszawa 1999
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171337255

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.