PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 9 | 13--19
Tytuł artykułu

Zarządzanie obietnicą wynajmu nowoczesnej powierzchni handlowej w kontekście procesu wystąpienia targowego

Warianty tytułu
Promise Management of Leasing of Modern Retail Space Within the Process of Fair's Performance
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest przedstawienie możliwości wykorzystania przez dewelopera powstającego centrum handlowego koncepcji zarządzania obietnicą w zarządzaniu interakcjami z potencjalnymi najemcami, w kontekście procesu wystąpienia targowego. Po przeglądzie literatury dotyczącej dwóch procesów, wskazanych w celu artykułu, zamieszczono opis metody badawczej studium przypadku Parku Handlowego Kwadrat SA. Wyniki ukazują relacje pomiędzy analizowanymi w artykule procesami.(abstrakt oryginalny)
EN
The purpose of the paper is to present the possibilities of using by the developer of the emerging shopping center the concept of promise management in managing the interactions with potential tenants, in the context of the process of trade show performance. Next to the literature review of two mentioned processes, it is presented research method of case study research of Park Handlowy Kwadrat SA. The results show relation between processes analyzed in the paper. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
13--19
Opis fizyczny
Twórcy
  • Politechnika Białostocka
  • Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
Bibliografia
  • [1] GĘBAROWSKI M., Współczesne targi. Skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej, Wyd. Regan Press, Gdańsk 2010.
  • [2] GĘBAROWSKI M., Zarządzanie udziałem w targach w kontekście działań marketingowych realizowanych na rynku B2B, [w:] WIAŻEWICZ J. (red.), Zarządzanie wobec współczesnych wyzwań społeczno-ekonomicznych. Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Janowi Adamczykowi, Wyd. Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskie), Rzeszów 2013.
  • [3] GOPALAKRISHNA S., LILIEN G.L., A Three-Stage Model of Industrial Trade Show Performance, "Marketing Science" 1995, Vol. 15, Iss. 1.
  • [4] GRÖNROOS C., In Search of New Logic for Marketing. Foundations of Contemporary Theory, John Wiley & Sons, London 2007.
  • [5] GRÖNROOS С., Marketing as Promise Management: Regaining Customer Management for Marketing, "Journal of Business & Industrial Marketing" 2009, Vol. 24, Iss. 5/6.
  • [6] GUMMESSON E" Marketing Revisited: The Crucial Role of the Part-Time Marketer, "European Journal of Marketing" 1991, Vol. 25, Iss. 2.
  • [7] HOLMLUND M., Perceived Quality in Business Relationships, Hanken Swedish School of Economics Finland/ CERS, Helsingfors 1997.
  • [8] KIRCHGEORG M., KLANTE O., Strategic Trade Show Marketing, [in:] KIRCHGEORG M" DORNSCHEIDT W.M., GIESE W., STOECK N. (eds.), Trade Show Management, Gabler, Wiesbaden 2005.
  • [9] LEE Ch.H., KIM S.Y., Differential Effects of Determinants on Multi-dimensions of Trade Show Performance: By Three Stages of Pre-show, At-show, and Post-show Activities, "Industrial Marketing Management" 2008, Vol. 37, Iss. 7.
  • [10] LESTER A., Project Management, Planning and Control: Managing Engineering, Construction and Manufacturing Projects to PMI, АРМ and BSI Standards, Jordan Hill, GBR: Butterworth-Heinemann 2007.
  • [11] MRUK H., KUCA A. (red.), Marketing targowy. Vademecum wystawcy, Wyd. Polska Korporacja Targowa, Poznań 2006.
  • [12] ROGOZIŃSKI К., Nowy marketing usług, Wyd. AE w Poznaniu, Poznań 1998.
  • [13] SIEMIENIAKO D., Model zarządzania lojalnością relacyjną opartą na zobowiązaniu w związkach usługowych, "Marketing i Rynek" 2012, nr 5.
  • [14] SISKIND В., Powerful Exhibit Marketing: The Complete Guide to Successful Trade Shows, Conferences, and Consumer Shows, John Wiley & Sons Canada, Mississauga 2005.
  • [15] SMITH P.R., ZOOK Z., Marketing Communications. Integrating Offline and Online with Social Media, Kogan Page, London 2011.
  • [16] STORBACKA K., LEHTINEN J.R., Sztuka budowania trwałych związków z klientami, Wyd. Dom Wydawniczy ABC, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 1997.
  • [17] SUŁKOWSKI Ł., Paradygmaty nauk o zarządzaniu, "Współczesne Zarządzanie" 2013, nr 2.
  • [18] WOODSIDE A.G., WILSON E.J., Case Study Research Methods for Theory Building, "Journal of Business and Industrial Marketing" 2003, Vol. 18, No. 6/7.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171338033

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.