PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 2 (32) | 376--387
Tytuł artykułu

Prezentacja efektów kształcenia w kartach przedmiotów

Warianty tytułu
Learning Outcomes Presentation in Course Cards
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Dyskusję na temat obszarowych i kierunkowych efektów kształcenia na uczelniach w Polsce warto może uzupełnić o rozważania na temat, jak weryfikowane są przedmiotowe efekty kształcenia. Celem artykułu jest analiza porównawcza efektów kształcenia dla przedmiotu zarządzanie projektem informatycznym i przedstawienie powiązań efektów z celami i treściami przedmiotu oraz metodami oceny pracy studenta na wybranych 7 uczelniach w Polsce.(abstrakt oryginalny)
EN
Discussion on field and specialization learning outcomes at universities can be supplemented by the consideration on the verification of learning outcomes. The paper aim is to compare learning outcomes of the IT project management courses and present connections among learning outcomes, course goals, contents and evaluation methods at 7 universities in Poland.(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
376--387
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Bibliografia
  • A Guide to using evidence in the accreditation process: a resource to support institutions and evaluation teams, 2002, Accrediting Commission for Senior Colleges and Universities, Western Association of Schools and Colleges, January, http://www.wascsenior.org/search/site/Evidence%20 Guide%20Jan%2002%20 (2.01.2013).
  • Cartwright R., Weiner K., Streamer-Veneruso S., 2009, Student Learning Outcomes (SLO) Assessment Handbook. Montgomery College, Montgomery County, Maryland, http://cms.montgomerycollege. edu/uploadedFiles/EDU/Departments_- _Academic/Outcomes_Assessment/sloa_ handbook. pdf (20.12.2013).
  • Czarnecki H., 2013, KASH - Knowledge, Attitude, Skills & Habits, Auburn Works, Auburn Technical Assistance Center (ATAC), http://virtual.auburnworks.org/profiles/blogs/kash-knowledge-attitude- skills-habits (20.12.2013).
  • FIRST Glossary, KNOWLEDGE SKILLS AND ATTITUDES (KSA) EFFECTS,2010, http://www.firstebtn. eu/files/FIRST_Glossary.pdf (02.01.2010).
  • Pfeffer T., 2012, Virtualization of Universities, Digital Media and the Organization of Higher Education Institutions, Springer, New York.
  • Service Quality Division, Knowledge, Experience, Skills, Aptitude, Attitude (KESAA), 2010, http://asq. org/service/body-of-knowledge/framework-KESAA.html. (20.12.2013).
  • Winterton J., Delamare-Le Deist F., Stringfellow E., 2013, Typology of knowledge, skills and competences: clarification of the concept and prototype, CEDEFOP, Luxembourg, Office for Official Publications of the European Communities, http://europa.eu/(20.12.2013).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171338365

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.