PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | nr 2 (32) | 133--155
Tytuł artykułu

Wykorzystanie Visual Basic w procesie rekrutacji i selekcji pracowników na przykładzie Instytutu Edukacji Gospodarczej Sp. z o.o.

Warianty tytułu
Usage of Visual Basics in the Process of Recruitment and Selection of Employees at IEG LLC
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Rozwój technologii informacyjnych, coraz większe i szersze ich stosowanie w sferze gospodarczej ma zdecydowany wpływ na zmiany zachodzące w przedsiębiorstwach. Oddziałują one na funkcjonowanie i ułatwiają zarządzanie menedżerom. Narzędzia informatyczne to nieodłączne elementy zarządzania przedsięwzięciami, na które składają się m.in. zarządzanie kosztami, komunikacją, wiedzą czy zasobami ludzkimi. Nie wszystkie przedsiębiorstwa decydują się jednak na inwestycje w indywidualnie zaprojektowane systemy informatyczne, nie tylko ze względu na zbyt wysokie nakłady finansowe, ale także na koszty ich utrzymania i obsługi. Celem artykułu jest zaprezentowanie wykorzystania Visual Basic - języka programowania wysokiego poziomu - w procesie rekrutacji i selekcji pracowników na przykładzie Instytutu Edukacji Gospodarczej Sp. z o. o.(abstrakt oryginalny)
EN
The development of IT and its rising usage in economy have influence on changes in enterprises. They influence the functioning of company and make its management easier. IT tools are inevitable in cost, communication, knowledge or human resources management. However, not every company decides to invest in individually designed systems not only because of the excessive financial outlays, but also the cost of service. This paper shows the use of Visual Basic, high level programming language in the process of recruitment and selection of employees at IEG LLC.(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
133--155
Opis fizyczny
Twórcy
  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Bibliografia
  • Antczak Z., 2005, Funkcja personalna w przedsiębiorstwie w okresie transformacji gospodarczo-społecznej w Polsce, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław.
  • Chomiak-Orsa I., 2013, Zarządzanie kapitałem relacyjnym w procesie wirtualizacji organizacji. Podejście modelowe, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław.
  • Gableta M. (red.), 2006, Potencjał pracy przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław.
  • http://erecruiter.pl/dostep-testowy-humanway (dostęp 01.03.2014).
  • http://hrstandard.pl/(dostęp 01.03.2014).
  • http://hrstandard.pl/2012/04/16/jak-wybrac-oprogramowanie-wspomagajace-proces-rekrutacji/(dostęp 01.03.2014).
  • http://pl.wikipedia.org/wiki/Oprogramowanie (dostęp 01.03.2014).
  • http://sidgroup.pl/produkty-sid/(dostęp 01.03.2014).
  • http://startpraca.pl/pl/features/(dostęp 01.03.2014).
  • http://www.unit4se.pl/(dostęp 01.03.2014).
  • Klonowski Z.J., 2004, Systemy informatyczne zarządzania przedsiębiorstwem, Oficyna Wydawnicza Politechniki Wrocławskiej, Wrocław.
  • Koźmiński A.K., Piotrowski W. (red.), 1999, Zarządzanie. Teoria i praktyka, Wydawnictwo PWN, Warszawa.
  • Kutzner I.M., Strategie kreowania i wykorzystanie kapitału intelektualnego jako źródła przewagi konkurencyjnej na przykładzie Instytutu Edukacji Gospodarczej Sp. z o. o., UE, Jelenia Góra 2011 (praca magisterska niepublikowana).
  • Niedzielska E. (red.), 2003, Informatyka ekonomiczna, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław.
  • Oleksyn T., 2006, Zarządzanie kompetencjami. Teoria i praktyka, Oficyna Ekonomiczna, Kraków.
  • Pocztowski A. (red.), 2007, Funkcja personalna. Diagnoza i kierunki zmian, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Kraków.
  • Sajkiewicz A., 2002, Zasoby ludzkie w firmie: organizacja, kierowanie, ekonomika, Poltext, Warszawa.
  • www.ieg.edu.pl (dostęp 01.03.2014).
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171338785

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.