PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | z. CCCLXVII (4) | 127--134
Tytuł artykułu

Link of Brand and Quality of Products in Consumers? Evaluation

Autorzy
Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Powiązanie marki i jakości produktów w ocenie konsumentów
Języki publikacji
EN
Abstrakty
W artykule przedstawiono wyniki testów jakości produktów mleczarskich przeprowadzonych podczas Targów Polagra Food 2002. Celem badań była ocena sensorycznej jakości produktów mleczarskich postrzeganej przez konsumentów. Ocenie poddano osiem kategorii produktów. Przedstawiono m.in. wpływ poszczególnych wyróżników jakości na ogólną ocenę jakości produktu oraz zróżnicowanie ocen produktów w zależności od stopnia znajomości ich marki przez polskich konsumentów. (abstrakt oryginalny)
EN
The paper presents two quality tests carried out during the International Food Fair POLAGRA-FOOD 2002. The main aim of the research was evaluation of the customer?s sensorial perception of milk product quality. Eight products were tested. The results cover, among other things, the impact of different features on total quality evaluation and differentiation of quality evaluation depending on Polish customer?s brand knowledge. (original abstract)
Rocznik
Strony
127--134
Opis fizyczny
Twórcy
  • Agricultural University of Poznań
Bibliografia
  • Krajeński K., Górska-Warsewicz H. (1998): Rynki mleczarskie nowej generacji a strategie marketingowe. In: Dynamiczne rynki produktów mleczarskich. Ed. M. Sznajder. Typescript. Horyzont, Mikołajki.
  • Mazurek-Łopacińska K. (2002): Badania marketingowe. Podstawowe metody i obszary zastosowań. Wyd. AE, Wrocławiu.
  • Sznajder M. (1999): Ekonomika mleczarstwa. Wyd. AR, Poznań.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171339105

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.