Warianty tytułu
Usługi żywieniowe jako segment rynku produktów mleczarskich w Polsce
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule podjęto próbę scharakteryzowania rynku usług cateringowych w Polsce z uwzględnieniem udziału produktów mlecznych w tym rynku. Omówiono aktualny stan i zmiany zachodzące na polskim rynku usług cateringowych oraz czynniki wpływające na rozwój sektora. Przedstawiono również prognozę wielkości sprzedaży usług cateringowych na lata 2003-2004 i przewidywany udział produktów mlecznych w analizowanym rynku. (abstrakt oryginalny)
The paper shows the presence and perspectives for the future of dairy products consumption in catering services in Poland. (original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
179--193
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Agricultural University of Poznań
autor
- Agricultural University of Poznań
Bibliografia
- Bony żywieniowe zdobywają rynek. (2003). Now. Gastron. 1, 5: 28.
- Olszewski K. (2003): Około 200 restauracji pracowniczych na rynku. Now. Gastron. 1, 9: 27-29.
- Pieńczykowska J. (2003): Rocznie przybywa 5 proc. barów. Now. Gastron. 1, 5: 18-19.
- Polska statystyka publiczna. (marzec 2004). GUS, Warszawa. http://www.stats.gov.pl.
- 300 mln inwestycji. Plany rozwoju Pizzy Hut i KFC. (2003). Now. Gastron. 1, 1-3: 45.
- W Polsce dominują bary, puby i fast foody. (2004). Now. Gastron. 2, 2: 19.
- Wzrost za pięć lat. (2003). Now. Gastron. 1, 7: 28-29.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171339839