Czasopismo
2011
|
nr 75 Marketing przyszłości: trendy, strategie, instrumenty: wybrane aspekty marketingu terytorialnego
|
597--609
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
The Image of the Modern Market Oriented Political Organization
Języki publikacji
Abstrakty
Niniejszy artykuł ukazuje kluczowe wyzwania wizerunkowe współczesnych organizacji politycznych. Rozważania autora skupiają się przede wszystkim na nowoczesnych w pełni zorientowanych rynkowo formacjach politycznych, podejmujących działania wizerunkowe z wykorzystaniem dostępnych instrumentów marketingowych. Autor ukazuje procedury, które powinny być realizowane przez każdą świadomą istoty wizerunku współczesną partię polityczną. Niniejsze opracowanie ma zatem na celu wypracowanie wzorca działań wizerunkowych, które powinny być podejmowane przez wszystkie nowoczesne formacje polityczne.(abstrakt autora)
The purpose of this paper is to present the key image challenges of the modern, market oriented political organization. Author's considerations focus primarily on modern fully marketoriented political formations, undertaking image activities using available marketing instruments. The author shows the procedures that should be implemented by any modern political party that is conscious of the essence of the image. This study therefore aims to develop a pattern of image actions, which should be taken by all modern political formations.(original abstract)
Słowa kluczowe
Rocznik
Strony
597--609
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Łódzki
Bibliografia
- Ph. Kotler, N. Kotler, Generating Effective Candidates Campaigns ad Causes, Handbook of Political Marketing, Sage Publications, London 1999.
- T. Domański, Księga marketingu, Centrum Kreowania Liderów, Kłudzienko 1994.
- W. Cwalina, A. Falkowski, Marketing polityczny - perspektywa psychologiczna, GWP, Gdańsk 2005.
- Ph. Kotler, G. Armstrong, J. Saunders, V. Wong, Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002.
- H. Mruk, Komunikowanie się w marketingu, PWE, Warszawa 2004.
- J. Blythe, Komunikacja marketingowa, PWE, Warszawa 2002.
- M. Laszczak, Psychologia przekazu reklamowego, Profesjonalna Szkoła Biznesu, Kraków 2000.
- A. Kozak, A. Gózik, A. Trojanowska, Wpływ wizerunku na postrzeganie cech jej użytkownika, "Marketing i Rynek" 2006, nr 2, s. 21.
- H. Pringle, W. Gordon, Zarządzanie marką jak wypromować rozpoznawalną markę, Wyd. Rebis, Poznań 2006.
- I. Kubicz, Medialność produktu, "Marketing w Praktyce" 2005, nr 10, s. 34.
- J. Blumer, M. Gurevitch, The Crisis of Public Communication, Routledge, London 1995.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171339925