PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2011 | nr 74 Marketing przyszłości: trendy, strategie, instrumenty: marketing w działalności podmiotów rynkowych | 569--579
Tytuł artykułu

Relacje interpersonalne z klientami na rynku usług fryzjerskich i kosmetycznych

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
Interpersonal Relationships with Customers on the Hairdressing and Beauty Services Market
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Nawiązywanie dobrych relacji z klientem jest istotnym elementem funkcjonowania firmy na rynku. Badano stosunek klientów gabinetów kosmetycznych i fryzjerskich do usługodawców i nawiązywanie z nimi bliższych relacji. Oceniono również czynniki wpływające na te relacje. Zwrócono uwagę na stereotypy płci i ich przełamywanie.(abstrakt autora)
EN
Making good relations with customers is an important part of the company's operation on the market. The attitude and making closer relations of cosmetic and hairdressing service customers towards the service providers have been studied. The factors affecting these relationships have also been evaluated. Attention is paid to gender stereotypes and their counteraction.(author's abstract)
Twórcy
  • Akademia Morska w Gdyni
Bibliografia
  • A. Dejnaka, Budowanie lojalności klientów, Helion, Gliwice 2007.
  • A. Stachowicz-Stanuch, M. Stanuch, CRM. Przewodnik dla wdraŜających, Placet, Warszawa 2007.
  • I.H. Gordon, Relacje z klientem. Marketing partnerski, PWE, Warszawa 2001.
  • Zarządzanie relacjami w usługach, red. K. Rogoziński, Difin, Warszawa 2006.
  • www.crm.pl.
  • www.doradztwo.lfr.lublin.pl.
  • K. Burnett, Relacje z kluczowymi klientami. Analiza i zarządzanie, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2002.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171340427

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.