PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 6 | 237--241
Tytuł artykułu

The Formation of Marketing Strategy in the Condition of Transitive Economy

Warianty tytułu
Tworzenie strategii marketingowej w warunkach gospodarki w fazie transformacji
Języki publikacji
EN
Abstrakty
Autorzy artykułu rozważają specyficzny charakter strategii marketingowej w warunkach gospodarki przechodzącej systemową transformację. Jednym z głównych zagadnień, jakie w nim poruszono, są kluczowe kierunki rozwoju strategii promocji. Zwrócono również uwagę na mechanizm zarządzania promocją produktów i ekonomiczne podstawy strategii promocyjnej. Przedstawiona w referacie strategia promocji ciężarówek pozwala rozwiązać zaistniałe problemy, zwiększyć wolumen sprzedaży oraz pozyskać grupę stałych klientów. Skutecznym środkiem promocji okazuje się sprzedaż bezpośrednia [ang. personal selling], dzięki jej osobistemu wymiarowi i elastycznemu reagowaniu na indywidualne potrzeby konsumenta. (abstrakt oryginalny)
EN
The paper explores the special character of marketing strategy in the conditions of a transitive economy. One of the main themes is the key directions of development of promotion strategy. The management mechanism and the economic basis of product promotion strategy are also discussed. The developed strategy of promotion of trucks will allow to solve the problems which have arisen, aiming to increase sales volume and create a stable client base. Personal selling is an effective means of promotion, due to its personal character and its adaptability to the needs of individual consumers. (original abstract)
Twórcy
Bibliografia
  • Booz, Allen, Hamilton, New product Management for the 1980 s., New York 1982.
  • Starostina A., Industrial marketing, Ivan Fedorov, Kyiv 1997.
  • Kotler PH., Marketing Management, 10 th edition, Prentice Hall, New York 2000.
  • Kudenko N.V., The Marketing strategies of company, KNEU, Kyiv 2002.
  • Porter M., Competitive Strategy, Free Press, New York 1981.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171343449

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.