Czasopismo
Tytuł artykułu
Autorzy
Warianty tytułu
The Social Charakter of Sites With Job Offers - Construction and their Functionality
Języki publikacji
Abstrakty
Wysokie bezrobocie i coraz większa popularność szukania pracy przez Internet wpływa na zainteresowanie portalami rekrutacyjnymi. Obecnie takie strony nie są jedynie bazą ofert, ale stronami o rozbudowanej strukturze i zróżnicowanej funkcjonalności. Wprowadzane ulepszenia służą zmianie charakteru takich witryn, czyniąc te serwisy stronami społecznościowymi.(fragment tekstu)
High unemployment and the increasing popularity of Internet job search affects the interest of recruitment portals. Currently, these sites are not only the base job, they are parties with complex structure and diverse functions. Improvements are introduced to change the nature of these sites base job, making social networking sites. (original abstract)
Rocznik
Strony
301--309
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Uniwersytet Gdański
Bibliografia
- Frankowski P., Juneja A., Serwisy społecznościowe. Budowa, administracja i moderacja, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2009.
- http://www.facebook.com/pracaIT (3.04.2011).
- http://www.praca.money.pl/wiadomosci/artykul/szukasz;pracy;najlepiej;przez; internet,197,0,571589.html (3.04.2011).
- http://www.stat.gov.pl/cps/rde/xbcr/gus/PUBL_nts_spolecz_inform_w_polsce_ 2006-2010.pdf (3.04.2011).
- http://www.stat.gov.pl/gus/5840_1446_PLK_HTML.htm (3.04.2011).
- Paszkiel S., Wpływ portali społecznościowych na wizerunek oraz działania marketingowe firm, http://www.pitwin.edu.pl, 2010 (3.04.2011).
- Porter J., Serwisy społecznościowe. Projektowanie, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2009.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171343723