Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Autor w opracowaniu poddał analizie relacje między efektywnością operacyjną a modelami strategii rozwoju firm. W wyniku przeprowadzonych badań, odnosząc ich rezultaty do warunków funkcjonowania firm w Polsce, stwierdza, iż "w warunkach polskich najbliższe przedsiębiorcom powinny być strategie realizowane w ramach modelu bliskości klienta". Uzasadniając to dochodzi do końcowego wniosku, że "wzbogacając dostępne produkty w usługi czy dostosowując je do specyficznych potrzeb klienta właśnie w ramach takiego modelu, większość firm polskich powinna odnosić sukces, odnosząc korzyści dla siebie i swoich klientów". Jest to bardzo ważna i niezwykle pożyteczna wskazówka. (fragment tekstu)
Rocznik
Numer
Strony
36--49
Opis fizyczny
Twórcy
autor
- Wyższa Szkoła Zarządzania / Polish Open University
Bibliografia
- Porter M.E., Czym jest strategia?, "Harvard Business Review Polska", lipiec/sierpień 2005, s. 162.
- Treacy M., Wiersema F., The Discipline of Market Leaders: Choose Your Customers, Narrow Your Focus, Dominate Your Market, Basic Books, New York 1995.
- Kaplan R.S., Norton D.P., Strategiczna karta wyników. Balnced Scorecard. Praktyka, CIM, Warszawa 2001, s. 365.
- Wierseman F., Customer Intimacy, Profile Business, 1998.
- Kaplan R.S., Norton D.P., Czy niematerialne zasoby współgrają ze strategią twojej firmy?, "Harvard Business Review Polska", kwiecień 2004, s. 72-89.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000171344551